Inapoi la Cautare

STANDARD din /2019


privind aplicarea metodei managementului de caz în protecţia persoanelor adulte cu dizabilităţi


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 07.03.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (07.03.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    4. FSS asigură resursele necesare aplicării metodei managementului de caz în protecţia persoanelor adulte cu dizabilităţi, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

    5. FSS se asigură că MC îndeplineşte următoarele condiţii de studii şi experienţă profesională: este absolvent cu diplomă de licenţă în domeniul asistenţă socială, psihologie, sociologie sau echivalentă, cu experienţă de minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale, sau este asistent social cu studii de licenţă cu un an vechime sau este absolvent cu diplomă de licenţă în domeniul juridic, medical, economic, al ştiinţelor administrative sau echivalentă, cu experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale; în toate situaţiile, în termen de 12 luni de la desemnare, MC va absolvi cursuri de pregătire în management de caz.

    6. FSS se asigură că MC parcurge etapele managementului de caz conform prevederilor standardelor specifice minime obligatorii de calitate.

    7. FSS se asigură că toate activităţile desfăşurate în cadrul etapelor managementului de caz se bazează pe principiul respectării demnităţii inalienabile, a autonomiei individuale, inclusiv a libertăţii de a face propriile alegeri, şi a independenţei persoanelor cu dizabilităţi.

    8. Instrumentele principale de lucru utilizate în aplicarea metodei managementului de caz în protecţia persoanelor adulte cu dizabilităţi sunt: Planul individual de servicii al beneficiarului (PIS), Planul personalizat al beneficiarului (PP), Planul personal de viitor al beneficiarului (PPV), Planul de acţiune, Fişa de monitorizare a MC.

    9. FSS oferă cadrul pentru ca MC să participe şi să contribuie efectiv la activităţi de elaborare de proceduri, instrumente de lucru şi alte tipuri de documente necesare în lucrul cu persoana cu dizabilităţi.

    10. FSS, în colaborare cu MC, oferă informaţii argumentate autorităţilor publice despre nevoia de servicii în vederea înfiinţării/diversificării acestora la nivel local.

    11. FSS cuprinde instruirea/formarea MC în planul anual de instruire şi formare profesională pentru personalul angajat, privind cel puţin temele: egalitatea de şanse; prevenirea, recunoaşterea şi raportarea formelor de exploatare, violenţă şi abuz, a situaţiilor/formelor de tortură, tratamente crude, inumane sau degradante; respect pentru diversitate; respect şi încurajare pentru autonomia individuală şi independenţa persoanelor cu dizabilităţi.

    12. Formarea MC cuprinde cursuri de comunicare, negociere a conflictelor, dezvoltare personală etc., schimburi de experienţă, participări la conferinţe şi seminare tematice.

    13. FSS consemnează instruirea/formarea MC în Registrul privind perfecţionarea continuă a personalului.

    14. FSS sprijină MC să cunoască în detaliu serviciile sociale din comunitate, să dezvolte relaţii de parteneriat cu acestea, precum şi cu resursele informale de asistenţă din proximitatea beneficiarului, de exemplu: familie, prieteni, vecini, grupuri de suport, altele.

    15. FSS sprijină MC să cunoască tipologia intervenţiilor organizaţiilor neguvernamentale şi să dezvolte relaţii de colaborare cu acestea, ţinând cont de specificul dizabilităţii beneficiarului.

    16. FSS sprijină MC cu informaţii şi îndrumări concrete în realizarea calitativă a responsabilităţilor profesionale şi asigură, după caz sau la solicitare, intervenţia suplimentară a altor specialişti.

    17. FSS se asigură că documentele utilizate în aplicarea metodei managementului de caz sunt reevaluate periodic şi, după caz, revizuite, în funcţie de cel puţin următorii factori: modificări legislative, dinamica serviciilor, propunerile personalului de specialitate.

    Indicatori de monitorizare
<   1   2   3   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.