Inapoi la Cautare

STANDARD din /2006


de calitate ale programelor de prevenire a consumului de droguri în şcoală


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 20.10.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (20.10.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    STANDARDUL 1

    Principii de bază

    1. Un program de prevenire a consumului de droguri în mediul şcolar este definit ca o sumă de proiecte, cu mai multe activităţi, cu o durată determinată în timp şi care îşi propune atingerea unor obiective distincte, măsurabile şi realiste, în scopul adoptării unui stil de viaţă sănătos, fără tutun, alcool şi droguri în rândul populaţiei şcolare.

    2. Programele de prevenire a consumului de droguri în mediul şcolar trebuie să respecte următoarele cerinţe:

    2.1. să fie subsumate Strategiei naţionale antidrog 2005-2012 şi Planului de acţiune pentru implementarea Strategiei naţionale antidrog 2005-2008, capitolul A "Prevenire în şcoală";

    2.2. să abordeze sistemic şi integrat fenomenul consumului de droguri în contextul altor fenomene sociale, ceea ce permite elaborarea unor programe de prevenire a consumului de droguri în şcoală, adaptate nevoilor;

    2.3. să existe o corelaţie adecvată între program şi caracteristicile specifice mediului şcolar în care se implementează programul şi ale populaţiei şcolare beneficiare, pentru aceasta fiind necesară evaluarea preliminară a nevoilor (prin studii cantitative şi/sau calitative de prevalenţă, incidenţă etc.);

    2.4. să îndeplinească cerinţele metodologice specifice proceselor de planificare, implementare şi evaluare;

    2.5. să se bazeze pe teorii/modele teoretice ce fundamentează ştiinţific programul.

    STANDARDUL 2

    Descrierea problemei

    Programele de prevenire a consumului de droguri în mediul şcolar trebuie fundamentate prin:

    1. identificarea problemei, precum şi explicarea acesteia din perspectiva cadrului teoretic pe care se bazează programul de prevenire;

    2. definirea variabilelor care influenţează problema identificată şi specificarea modului în care acestea pot fi modificate prin implementarea programului;

    3. cuantificarea şi caracterizarea situaţiei problematice.
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.