Inapoi la Cautare

REGULAMENT din /2020


privind organizarea şi funcţionarea Comisiei de atestare


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 15.07.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (15.07.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

──────────

    Aprobat prin ORDINUL nr. 1.134 din 20 mai 2020
, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 445 din 27 mai 2020.

──────────

    CONSTITUIREA, COMPONENŢA ŞI REGULAMENTUL

    privind organizarea şi funcţionarea Comisiei de atestare

    ART. 1

    (1) Se înfiinţează Comisia de atestare care funcţionează în cadrul asociaţiei profesionale din domeniul protecţiei mediului, recunoscută la nivel naţional şi desemnată de Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor ca entitate publică de atestare.

    (2) Comisia de atestare se constituie din 5 specialişti cu expertiză recunoscută în domeniul protecţiei mediului şi care să nu fi fost condamnaţi definitiv pentru fapte penale, selectaţi de asociaţia profesională din domeniul protecţiei mediului pentru fiecare sesiune de evaluare, în funcţie de solicitările specifice existente.

    (3) În funcţie de domeniile de atestare şi de tipul de studii de mediu pentru care se solicită atestarea, în cadrul Comisiei de atestare pot fi cooptaţi şi specialişti din diferite sectoare tehnice, din alte instituţii/autorităţi cu răspunderi specifice domeniului solicitat sau din mediul academic, independenţi de asociaţia profesională din domeniul protecţiei mediului recunoscută la nivel naţional şi desemnată.

    (4) Specialiştii prevăzuţi la alin. (3) sprijină Comisia de atestare în analizarea cererilor de atestare şi luarea deciziei.

    (5) Comisia de atestare este condusă de un preşedinte ajutat de un vicepreşedinte, desemnaţi de asociaţia profesională din domeniul protecţiei mediului.

    (6) Lista membrilor Comisiei de atestare se publică pe pagina web a asociaţiei profesionale înaintea fiecărei şedinţe.

    (7) În subordinea Comisiei de atestare funcţionează secretariatul acesteia care este asigurat de 3 persoane desemnate de asociaţia profesională din domeniul protecţiei mediului.

    (8) În urma derulării procesului de evaluare a candidaţilor şi luând în considerare îndeplinirea condiţiilor şi criteriilor solicitate pentru atestare, Comisia de atestare hotărăşte eliberarea unui certificat de atestare.

    (9) În situaţia neîndeplinirii condiţiilor şi criteriilor de atestare, Comisia de atestare aduce la cunoştinţa candidaţilor, prin afişare pe pagina sa web, lista candidaţilor respinşi, precum şi motivaţia respingerii.
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.