Inapoi la Cautare

REGULAMENT din /2018


de organizare şi funcţionare a Comisiei fiscale centrale


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 24.10.2019, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (24.10.2019) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

──────────

    Aprobat prin Ordinul nr. 3.733 din 10 decembrie 2018
, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1082 din 20 decembrie 2018.

──────────

    ART. 1

    Dispoziţii generale

    Comisia fiscală centrală (Comisia) îşi desfăşoară activitatea în cadrul Ministerului Finanţelor Publice (MFP), şi este coordonată de secretarul de stat din MFP care răspunde de politicile şi legislaţia fiscală, în calitate de preşedinte al acesteia.

    ART. 2

    Reguli privind funcţionarea Comisiei

    (1) Comisia este compusă din 7 membri cu drept de vot în cadrul şedinţelor, menţionaţi în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3.733/2018
 privind componenţa şi funcţionarea Comisiei fiscale centrale.

    (2) În cazul dezbaterii cauzelor ce reprezintă soluţionarea unei probleme ce vizează impozitele şi taxele locale prevăzute de Codul fiscal sau în cazul conflictelor de competenţă ivite între organele fiscale locale sau între organul fiscal central şi un organ fiscal local, care nu s-au soluţionat pe cale amiabilă, Comisia se completează cu încă 6 membri cu drept de vot, din care 2 reprezentanţi desemnaţi ai Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice şi câte un reprezentant al structurilor asociative ale comunelor, oraşelor, municipiilor şi consiliilor judeţene din România.

    (3) În funcţie de problematica înscrisă pe ordinea de zi, la lucrările Comisiei pot fi invitaţi specialişti din cadrul direcţiilor de specialitate ale MFP şi din cadrul aparatului central al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) sau alte persoane care pot oferi informaţii relevante pentru soluţionarea problematicii ce face obiectul analizei.

    (4) Comisia funcţionează în prezenţa tuturor membrilor acesteia, care au dreptul la un singur vot. În cazul absenţei unuia dintre membrii prevăzuţi în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3.733/2018
, în vederea participării la lucrările Comisiei, va participa înlocuitorul de drept sau o persoană desemnată în scris, de regulă, din structura coordonată de acest membru, care îi va prelua atribuţiile şi dreptul de vot.

    (5) În cazul în care, în absenţa preşedintelui Comisiei, persoana desemnată ca preşedinte de şedinţă este membru al Comisiei, aceasta va nominaliza în scris o altă persoană care să exercite drepturile derivate din calitatea sa de membru.

    ART. 3
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.