Inapoi la Cautare

REGULAMENT din /2013


de organizare şi funcţionare a Comisiei fiscale centrale


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 04.06.2013 și 19.12.2018 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 04.06.2013 și 19.12.2018 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    I. Prevederi generale

    ART. 1

    Aplicarea unitară a legislaţiei prevăzute la art. 1 din ordin, precum şi soluţionarea conflictelor de competenţă apărute între organe fiscale care nu sunt subordonate unui organ ierarhic comun se realizează prin intermediul Comisiei fiscale centrale, denumită în continuare Comisia, structură interdepartamentală care îşi desfăşoară activitatea în cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi care este coordonată de secretarul de stat din Ministerul Finanţelor Publice care răspunde de politicile şi legislaţia fiscală, în calitate de preşedinte al acesteia.

    ART. 2

    Comisia este compusă din 7 membri cu drept de vot în cadrul şedinţelor, menţionaţi la anexa nr. 1 din ordin. În cazul dezbaterii cauzelor ce reprezintă conflicte de competenţă privind administrarea creanţelor bugetelor locale, comisia se completează cu încă 5 membri, respectiv reprezentanţii structurilor asociative ale comunelor, oraşelor, municipiilor şi consiliilor judeţene din România, precum şi cu reprezentantul desemnat al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.

    ART. 3

    (1) Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală selectează problematica ce intră în sfera de competenţă a Comisiei şi o propun spre dezbatere.

    (2) Documentaţia necesară sesizării Comisiei se înaintează de către direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice sau Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin preşedintele acesteia, către Compartimentul Comisia fiscală centrală, aflat în coordonarea secretarului de stat cu atribuţii în domeniul politicii şi legislaţiei fiscale din cadrul Ministerului Finanţelor Publice. Situaţiile care privesc conflicte de competenţă privind administrarea creanţelor bugetelor locale sunt sesizate de către oricare dintre părţile aflate în conflict, cu anexarea documentelor care probează existenţa acestuia.

    II. Organizarea şedinţelor de lucru ale Comisiei

    ART. 4

    (1) Comisia funcţionează în prezenţa tuturor membrilor acesteia, care au dreptul la un singur vot. În cazul absenţei unuia dintre membri titulari, în vederea participării la lucrările Comisiei va fi desemnată în scris o persoană, de regulă înlocuitorul de drept, din structura coordonată de acest membru, care îi va prelua atribuţiile şi dreptul de vot.

    (2) Comisia este coordonată de preşedintele acesteia.

    (3) În cazul absenţei preşedintelui Comisiei de la o şedinţă, atribuţiile acestuia sunt exercitate de către unul dintre ceilalţi membrii titulari, desemnat de preşedinte. În acest caz, membrul care preia atribuţiile preşedintelui îşi va delega propriile atribuţii, conform prevederilor alin (1).

    (4) La lucrările Comisiei vor participa în calitate de invitaţi permanenţi, cu rol consultativ, directorii generali ai Direcţiei generale de metodologii fiscale, îndrumare şi asistenţă a contribuabililor, Direcţiei generale de soluţionare a contestaţiilor, Direcţiei generale coordonare inspecţie fiscală, Direcţiei generale de reglementare a colectării creanţelor bugetare şi Direcţiei generale proceduri pentru administrarea veniturilor, din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.