Inapoi la Cautare

REGULAMENT din /2012


de organizare şi funcţionare al Administraţiei Rezervaţiei Biosferei "Delta Dunării"


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 21.10.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (21.10.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    ART. 1

    (1) Administraţia Rezervaţiei Biosferei "Delta Dunării", denumită în continuare Administraţia Rezervaţiei, este instituţie publică cu personalitate juridică şi funcţionează în subordinea Ministerului Mediului şi Pădurilor.

    (2) Administraţia Rezervaţiei are sediul în municipiul Tulcea, Strada Portului nr. 34A.

    ART. 2

    (1) Teritoriul Rezervaţiei Biosferei "Delta Dunării", denumită în continuare Rezervaţie, cuprinde zona de importanţă ecologică naţională şi internaţională prevăzută la art. 1 din Legea nr. 82/1993 privind constituirea Rezervaţiei Biosferei "Delta Dunării", cu modificările şi completările ulterioare.

    (2) Din punctul de vedere al organizării administrativ-teritoriale, Rezervaţia este extinsă pe teritoriile judeţelor Tulcea, Constanţa şi Galaţi.

    ART. 3

    (1) Administraţia Rezervaţiei prin Comisariatul de Control Integrat "Delta Dunării" coordonează, din punct de vedere programatic şi funcţional, toate organismele şi unităţile de control ce se află în subordinea/structura/coordonarea sau sub autoritatea altor autorităţi ale administraţiei publice centrale ori deconcentrate ale acestora, în cazul săvârşirii contravenţiilor prevăzute la art. 12 din Legea nr. 82/1993, cu modificările şi completările ulterioare, şi colaborează cu structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor.

    (2) Modalităţile de colaborare dintre Comisariatul de Control Integrat "Delta Dunării" din cadrul Administraţiei Rezervaţiei şi structurile prevăzute la alin. (1) se stabilesc pe bază de protocoale de colaborare.

    ART. 4

    Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital ale Administraţiei Rezervaţiei se asigură de la bugetul de stat în conformitate cu prevederile Legii nr. 82/1993, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 5

    (1) Conducerea Administraţiei Rezervaţiei este realizată de către guvernator.

    (2) Guvernatorul Administraţiei Rezervaţiei are următoarele atribuţii:

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.