Inapoi la Cautare

REGULAMENT din /2011


de organizare şi funcţionare a Direcţiei Generale de Paşapoarte*)


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 01.04.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Doriti o forma actualizata , la zi (01.04.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


----------

    *) Aprobat de Ordinul nr. 288/2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 9 din 5 ianuarie 2012.

    CAP. I

    DISPOZIŢII GENERALE

    ART. 1

    Direcţia Generală de Paşapoarte, denumită în continuare direcţia generală, este organ de specialitate al administraţiei publice centrale, în subordinea Ministerului Administraţiei şi Internelor, denumit în continuare minister, cu personalitate juridică, înfiinţată în temeiul art. 8 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 83/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple şi serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 362/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 2

    (1) Direcţia generală exercită, potrivit actelor normative în vigoare şi prezentului regulament, competenţele ce îi revin cu privire la organizarea şi coordonarea activităţii de personalizare, emitere, eliberare şi evidenţă a paşapoartelor simple, paşapoartelor simple electronice, paşapoartelor simple temporare şi a altor documente, în condiţiile legii, precum şi punerea în aplicare, într-o concepţie unitară, a legislaţiei în vigoare în domeniu.

    (2) Activitatea direcţiei generale constituie serviciu public şi se desfăşoară în interesul persoanei şi al comunităţii, în sprijinul instituţiilor statului, pe baza şi în executarea legii.

    CAP. II

    ORGANIZAREA UNITĂŢII

    ART. 3

    Structura organizatorică a direcţiei generale este aprobată prin Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. I/656 din 30.06.2011, după cum urmează:

    1. Conducerea;

    2. Serviciul Control şi Coordonare Metodologică;
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.