CAP. I Dispoziţii generale
ART. 1 (1) Comisia de atribuire de denumiri judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, denumită în continuare comisia, este înfiinţată în condiţiile
Ordonanţei Guvernului nr. 63/2002 privind atribuirea sau schimbarea de denumiri, aprobată cu modificări prin
Legea nr. 48/2003, cu modificările şi completările ulterioare. (2) Prefectul stabileşte, prin ordin, componenţa nominală a comisiei.
ART. 2 Membrii comisiei, specialişti din domeniul istoriei, etnografiei, geografiei, lingvisticii sau al artei, desemnaţi prin ordin al prefectului, aleg dintre ei un preşedinte şi un vicepreşedinte.
ART. 3 (1) Calitatea de membru al comisiei încetează în următoarele cazuri: a) revocare de către cel care l-a numit; b) demisie; c) deces. (2) Demisia membrilor comisiei se formulează în scris şi este irevocabilă. Demisia se depune şi se înregistrează la secretariatul comisiei, cu un preaviz de 30 de zile calendaristice. (3) Secretariatul comisiei înştiinţează prefectul cu privire la depunerea demisiei, în termen de 5 zile de la data înregistrării ei.