Inapoi la Cautare

REGULAMENT din /2008


de organizare şi funcţionare a Comisiei de experţi a Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate pentru implementarea subprogramului "Tratamentul bolnavilor cu diabet zaharat"


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 26.02.2008 și 30.10.2008 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 26.02.2008 și 30.10.2008 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    1. Comisia de experţi a Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate pentru implementarea subprogramului "Tratamentul bolnavilor cu diabet zaharat", denumită în continuare Comisie, are următoarele atribuţii:

    a) elaborează criterii de eligibilitate, de excludere şi de prioritizare a pacienţilor eligibili în vederea includerii în tratament, precum şi a planului de monitorizare;

    b) verifică prin sondaj concordanţa dintre prescripţia medicală şi diagnosticul pacientului, utilizând protocoale şi scheme terapeutice elaborate de comisia de specialitate a Ministerului Sănătăţii Publice şi de comisia de specialitate a Colegiului Medicilor din România;

    c) evaluează necesarul şi costurile terapeutice pe fiecare tip de tratament (insulină, ADO şi mixt) pentru fiecare judeţ;

    d) elaborează circuitul documentelor care să asigure funcţionarea adecvată a Comisiei;

    e) face propuneri pentru procedurile de raportare lunară, în vederea monitorizării cantitativ-valorice a medicamentelor prescrise;

    f) analizează impactul asupra bugetului alocat subprogramului în urma introducerii unor medicamente noi şi/sau a unor indicaţii terapeutice noi;

    g) evaluează şi fundamentează în raport cu numărul de bolnavi propunerea de fonduri pentru anul următor.

    2. În vederea îndeplinirii atribuţiilor sale, Comisia are întâlniri ordinare lunare şi, după caz, întâlniri extraordinare, la convocarea preşedintelui Comisiei sau a preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, denumită în continuare CNAS.

    3. Documentele primite de la conducerea CNAS, casele de asigurări de sănătate, unităţile sanitare (cu paturi), precum şi cele elaborate de Comisie în vederea înaintării conducerii CNAS, caselor de asigurări de sănătate şi unităţilor sanitare vor fi gestionate de secretariatul Comisiei, la sediul CNAS.

                         ------------
1  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.