Inapoi la Cautare

REGULAMENT din /2008


de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 22.09.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (22.09.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    ART. 1

    (1) Comisia pentru atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic, denumită în continuare Comisia, este organism de specialitate, fără personalitate juridică.

    (2) Comisia se organizează şi funcţionează în cadrul Centrului de pregătire profesională în cultură, denumit în continuare Centrul.

    ART. 2

    Comisia are următoarele atribuţii principale:

    a) verifică, pe bază de test scris şi interviu, cunoştinţele solicitanţilor, persoane fizice, în domeniul organizării şi funcţionării instituţiilor şi companiilor de spectacole şi concerte, precum şi al activităţii de impresariat, al dreptului de autor şi drepturilor conexe, dreptului civil şi dreptului comercial;

    b) verifică pe bază de interviu solicitanţii, persoane juridice, care au depus documentaţia pentru avizare;

    c) pe baza verificărilor efectuate adoptă hotărâri privind acordarea atestatului/avizului, respectiv respingerea solicitării(lor);

    d) avizează concluziile scrise întocmite de Centru în urma analizării rapoartelor depuse de titularii atestatelor/avizelor privind activitatea de impresariat desfăşurată;

    e) adoptă hotărâri privind suspendarea sau retragerea atestatelor/avizelor;

    f) aprobă subiectele elaborate şi propuse de Centru pentru testarea, respectiv examinarea persoanelor fizice;

    g) soluţionează memoriile sau cererile referitoare la domeniul impresariatului artistic.

    ART. 3

    (1) Comisia este alcătuită din 7 membri, numiţi prin ordin al ministrului culturii şi cultelor pe o perioadă de 3 ani.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic