Inapoi la Cautare

PROCEDURĂ din /2022


pentru emiterea deciziei de anulare a obligaţiilor fiscale în baza prevederilor art. I din Legea nr. 72/2022 pentru anularea unor obligaţii fiscale şi pentru modificarea unor acte normative


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 29.06.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (29.06.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

──────────

    Aprobată prin ORDINUL nr. 1.000 din 23 mai 2022
, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 517 din 26 mai 2022.

──────────

    CAP. I

    Dispoziţii generale

    1. Prezenta procedură se aplică pentru obligaţiile fiscale ce fac obiectul prevederilor art. I din Legea nr. 72/2022
 pentru anularea unor obligaţii fiscale şi pentru modificarea unor acte normative, denumită în continuare lege.

    2. Organele emitente ale deciziilor de impunere comunicate contribuabililor, care cuprind obligaţiile fiscale prevăzute la pct. 1, transmit compartimentului cu atribuţii de evidenţă pe plătitori din cadrul organului fiscal competent pentru administrarea obligaţiilor fiscale ale contribuabilului, denumit în continuare compartiment de specialitate, lista care cuprinde obligaţiile fiscale ce fac obiectul anulării, respectiv lista prevăzută la pct. 1 din anexa nr. 1 la ordin
.

    CAP. II

    Procedura de anulare a obligaţiilor fiscale individualizate în deciziile de impunere comunicate contribuabilului

    1. Compartimentul de specialitate primeşte lista cu obligaţiile fiscale principale şi, după caz, accesorii, ce fac obiectul anulării, individualizate în deciziile de impunere comunicate contribuabilului, verifică în evidenţa fiscală obligaţiile fiscale nestinse cuprinse în această listă, pe care o va completa cu o nouă coloană, în care va individualiza suma rămasă nestinsă.

    2. Compartimentul de specialitate verifică în evidenţa fiscală dacă pentru obligaţiile fiscale ce fac obiectul anulării au fost comunicate decizii referitoare la obligaţii fiscale accesorii şi va completa lista de la pct. 1 cu noi coloane, în care va individualiza obligaţiile fiscale accesorii nestinse care fac obiectul anulării.

    3. În vederea anulării obligaţiilor fiscale, compartimentul de specialitate întocmeşte un referat de aprobare a anulării obligaţiilor fiscale nestinse, la care va anexa lista prevăzută la pct. 2, precum şi decizia de anulare a obligaţiilor fiscale, întocmită în mod corespunzător pentru fiecare contribuabil, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la ordin.

    4. După aprobarea referatului, lista prevăzută la pct. 2 se va completa cu informaţii despre decizia de anulare a obligaţiilor fiscale, respectiv numărul şi data acesteia.

    5. Decizia de anulare a obligaţiilor fiscale se întocmeşte de către compartimentul de specialitate în două exemplare, se avizează de şeful compartimentului şi se aprobă de conducătorul organului fiscal.
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic