Inapoi la Cautare

PROCEDURĂ din /2020


privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor pentru sumele determinate conform deciziei de plată a sumelor de virat în contul Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii (F.N.G.C.I.M.M.), emise în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 110/2017 privind Programul de susţinere a întreprinderilor mici şi mijlocii - IMM INVEST ROMÂNIA


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 07.07.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (07.07.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

──────────

    Aprobată prin ORDINUL nr. 1.958 din 18 mai 2020
, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 437 din 25 mai 2020.

──────────

    ARTICOL UNIC

    (1) Angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor se realizează de către ordonatorul principal de credite sau persoana căreia i-au fost delegate aceste atribuţii, exclusiv în baza deciziei de plată a sumelor de virat în contul Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii (F.N.G.C.I.M.M.), emise de către F.N.G.C.I.M.M. în calitate de administrator al schemei, care constituie document justificativ prin care se atestă atât realitatea cuantumului obligaţiei de plată, cât şi modul de determinare a acestuia, stabilit conform prevederilor legale în vigoare. Prin emiterea deciziei de plată a sumelor de virat în contul F.N.G.C.I.M.M., administratorul schemei certifică realitatea, regularitatea şi legalitatea operaţiunilor privind determinarea sumei. Angajarea cheltuielilor se efectuează în limita creditelor de angajament aprobate cu această destinaţie în bugetul Ministerului Finanţelor Publice - Acţiuni generale. Documentele privind angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor se întocmesc de către Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia generală ajutor de stat.

    (2) Ordonatorul principal de credite sau persoana căreia i-au fost delegate aceste atribuţii va informa F.N.G.C.I.M.M. cu privire la limita maximă a bugetului trimestrial alocat pentru emiterea deciziilor de plată a sumelor de virat în contul F.N.G.C.I.M.M., în termen de maximum 5 zile de la data la care aceasta i-a fost comunicată.

    (3) F.N.G.C.I.M.M. poate emite decizii de plată a sumelor de virat în contul F.N.G.C.I.M.M. doar în limita plafoanelor trimestriale comunicate de Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia generală ajutor de stat.

    (4) Deciziile de plată a sumelor de virat în contul F.N.G.C.I.M.M. emise de către administratorul schemei în condiţiile legii şi cu respectarea prevederilor prezentei proceduri se transmit Direcţiei generale ajutor de stat, până la data de 15 a fiecărei luni, în format electronic, pe adresa de e-mail a registraturii generale a Ministerului Finanţelor Publice - registratură@mfinante.gov.ro.

    (5) Angajamentul legal materializat în dispoziţie de plată se întocmeşte de către Direcţia generală ajutor de stat în formă scrisă exclusiv în baza deciziei de plată a sumelor de virat în contul F.N.G.C.I.M.M. Modelul dispoziţiei de plată este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta procedură.

    (6) Pentru întocmirea angajamentului legal, Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia generală ajutor de stat verifică dacă decizia de plată a sumelor de virat în contul F.N.G.C.I.M.M. este conformă cu prevederile legale, respectiv:

    - cuantumul sumei;

    – datele de identificare ale beneficiarului: denumire, adresă, nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului, cod de identificare fiscală;

    – codul IBAN al contului în care se va face plata;

    – semnătura administratorului schemei.

    (7) Proiectul de angajament legal se prezintă pentru viza de control financiar preventiv propriu şi control financiar preventiv delegat, după caz, împreună cu formularele „Propunere de angajare a unei cheltuieli în limita creditelor de angajament“ şi/sau „Propunere de angajare a unei cheltuieli în limita creditelor bugetare“ şi „Angajament bugetar individual/global“, după care se aprobă de către ordonatorul principal de credite sau persoana căreia i-au fost delegate aceste atribuţii şi se transmite compartimentului de contabilitate din cadrul Direcţiei generale trezorerie şi contabilitate publică pentru înregistrare în evidenţa cheltuielilor angajate.
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.