Inapoi la Cautare

PROCEDURĂ din /2013


aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 24.11.2014 și 11.08.2016 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 24.11.2014 și 11.08.2016 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    CAP. I

    Domeniu de aplicare

    Prezenta procedură descrie principiile şi etapele minime pe care trebuie să le parcurgă beneficiarii privaţi care achiziţionează produse, servicii sau lucrări în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", şi în cadrul mecanismelor financiare SEE şi norvegian.

    Beneficiarii privaţi care achiziţionează servicii sau lucrări aplică prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare, (O.U.G. nr. 34/2006), dacă sunt îndeplinite cumulativ condiţiile art. 9 lit. c) şi c^1).

    Dacă valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, depăşeşte pragurile valorice prevăzute de art. 19 din O.U.G. nr. 34/2006, atunci beneficiarii privaţi aplică procedura simplificată prevăzută la cap. VII, respectiv:

    a) în cazul contractelor de furnizare, beneficiarii privaţi aplică procedura simplificată fără să existe o limită valorică superioară de la care să se aplice dispoziţiile O.U.G. nr. 34/2006;

    b) în cazul contractelor de servicii şi lucrări beneficiarii privaţi aplică procedura simplificată dacă nu îndeplinesc cumulativ condiţiile prevăzute la art. 9 lit. c) şi c^1) din actul normativ citat mai sus.

	

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Atenţie! │
│Este interzisă divizarea unui contract în mai multe contracte de valoare │
│mai mică, cu acelaşi obiect, în vederea încadrării sub pragurile │
│stipulate de prevederile O.U.G. nr. 34/2006. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Atenţie! │
│Contractul care are ca obiect atât furnizarea de produse, cât şi prestarea│
│de servicii este considerat contract de servicii dacă valoarea estimată a │
│serviciilor este mai mare decât valoarea estimată a produselor prevăzute │
│în contractul respectiv. Prin urmare, dacă avem un contract în care │
│valoarea serviciilor depăşeşte valoarea produselor care se vor │
│achiziţiona, se aplică prevederile art. 9 lit. c^1) din O.U.G. nr. 34/2006
│dacă sunt îndeplinite în mod cumulativ cele două condiţii legiferate. │
│ │
│Contractul care are ca obiect produse şi lucrări este considerat contract │
│de lucrări, dacă valoarea estimată a lucrărilor este mai mare decât │
│valoarea estimată a produselor prevăzute în contractul respectiv. Prin │
│urmare, dacă avem un contract în care valoarea lucrărilor depăşeşte │
│valoarea produselor care se vor achiziţiona, se aplică prevederile │
art. 9 lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006, dacă sunt îndeplinite în mod │
│cumulativ cele două condiţii legiferate. │
│ │
│În toate cazurile, încadrarea contractului de achiziţie se realizează în │
│funcţie de valoarea estimată cea mai mare. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    Prevederile prezentei proceduri se completează cu dispoziţiile incidente din actele normative specifice, în funcţie de obiectul achiziţiei (de exemplu: vânzarea-cumpărarea de terenuri, alte imobile etc.).

    CAP. II

    Achiziţia directă

    Dacă valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, nu depăşeşte pragurile valorice prevăzute de art. 19 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru fiecare achiziţie, beneficiarul achiziţionează direct produse, servicii sau lucrări.

    Achiziţia se realizează pe bază de documente justificative (de exemplu: comandă, bon fiscal, factură, contract etc.).

    În acest caz, dosarul achiziţiei va cuprinde o notă privind determinarea valorii estimate (valoarea fiind actualizată la momentul achiziţiei, dacă este cazul) şi documentele justificative ale achiziţiei, inclusiv documentele care dovedesc îndeplinirea obligaţiilor contractuale (de exemplu: procese-verbale de recepţie servicii şi lucrări, livrabile, procese-verbale de predare primire etc.).

    Nu este obligatorie semnarea unui contract.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.