Inapoi la Cautare

ORDIN 942 /2001


privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii şi familiei şi al ministrului muncii şi solidarităţii sociale nr. 343/399/2001 pentru aprobarea Instrucţiunilor privind eliberarea certificatelor de concediu medical în baza cărora se acordă indemnizaţiile de asigurări sociale


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 12.02.2002 și 14.08.2004 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 12.02.2002 și 14.08.2004 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    Ministrul sănătăţii şi familiei şi ministrul muncii şi solidarităţii sociale,

    având în vedere:

    - art. 101, art. 103 alin. (3) şi art. 133 alin. (1) din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare; şi

    - Referatul comun de aprobare al Direcţiei generale de asistenţa medicală, programe şi servicii medicale integrate şi al Centrului de calcul, statistica sanitară şi documentare medicală din cadrul Ministerului Sănătăţii şi Familiei nr. D.B. 11.840 din 27 decembrie 2001,

    în temeiul:

    - Hotărârii Guvernului nr. 22/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii şi Familiei, cu modificările şi completările ulterioare; şi

    - Hotărârii Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,

    emit următorul ordin:

    ART. 1

    Anexa la Ordinul ministrului sănătăţii şi familiei şi al ministrului muncii şi solidarităţii sociale nr. 343/399/2001 pentru aprobarea Instrucţiunilor privind eliberarea certificatelor de concediu medical în baza cărora se acordă indemnizaţiile de asigurări sociale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 732 din 19 noiembrie 2001, se modifica şi se completează după cum urmează:

    1. Alineatul 3 al literei c) "Concediul medical pentru maternitate" va avea următorul cuprins:

    "Certificatul de concediu medical pentru lehuzie se eliberează de medicul de specialitate obstetrica-ginecologie din unitatea sanitară în care a născut femeia, de către medicul care a constatat naşterea sau de către medicul de familie care are în urmărire lehuza, pentru o perioadă de 31 de zile, dar nu mai mult de 63 de zile calculate de la data naşterii copilului."

    2. Litera j) "Codificarea diagnosticului" va avea următorul cuprins:

    "Codificarea bolilor se face după Clasificatia Internationala a Maladiilor (CIM) Revizia a 10-a O.M.S., în conformitate cu anexa la instrucţiuni."

    3. După anexa la instrucţiuni, care devine anexa nr. 1, se introduce anexa nr. 2, al carei conţinut este prevăzut în anexa la prezentul ordin.
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.