Având în vedere prevederile
art. 10 şi 41 din Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, în temeiul
art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare, şi al
art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale şi ministrul finanţelor publice emit următorul ordin:
ART. 1 (1) În vederea constituirii unei baze de date privind salariile personalului din sectorul bugetar, referitoare la nivelul şi structura acestora, se instituie un sistem de raportare a acestor date pentru autorităţile şi instituţiile publice finanţate astfel: a) integral din bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz; b) din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz; c) integral din venituri proprii. (2) Pentru autorităţile şi instituţiile publice din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, informaţiile privind nivelul salariilor şi structura acestora se raportează numai pentru personalul civil.
ART. 2 (1) Ordonatorii de credite ai autorităţilor şi instituţiilor publice prevăzute la art. 1 vor transmite situaţia privind nivelul salariilor şi structura acestora pentru fiecare funcţie corespunzătoare postului ocupat, pentru luna decembrie 2009 şi pentru luna aprilie 2010, în format electronic, pe suport magnetic sau prin e-mail, la unitatea teritorială de trezorerie şi contabilitate publică la care instituţia publică îşi are deschise conturile. (2) Situaţia se elaborează utilizând aplicaţia informatică pentru culegerea şi validarea datelor privind salariile personalului, creată în acest scop. După introducerea datelor conform instrucţiunilor de utilizare a aplicaţiei, se procedează la validarea datelor în aplicaţie, se tipăreşte foaia de calcul "Situaţie centralizatoare" şi se depune, sub semnătura ordonatorului de credite, la unitatea teritorială de trezorerie şi contabilitate publică la care autoritatea sau instituţia publică îşi are deschise conturile. (3) Situaţia prevăzută la alin. (1) şi documentul tipărit şi semnat prevăzut la alin. (2) vor fi transmise până la data de 21 mai 2010.