Inapoi la Cautare

ORDIN 727 /2003


privind prevenirea intrării copiilor în dificultate sau în situaţie de risc şi ameliorarea situaţiei medicale a copiilor protejaţi în centrele de plasament


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 01.10.2003 și 01.08.2005 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 01.10.2003 și 01.08.2005 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    Vazand Referatul de aprobare al Serviciului pentru mama şi copil din cadrul Ministerului Sănătăţii şi al Direcţiei politici, programe din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Copilului şi Adopţie şi în temeiul prevederilor art. 3 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 743/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, precum şi ale art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 770/2003 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Copilului şi Adopţie,

    ministrul sănătăţii şi secretarul de stat al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Copilului şi Adopţie emit prezentul ordin.

    ART. 1

    În fiecare maternitate de nivelurile II şi III îşi va desfăşura activitatea zilnic, cu program întreg, un asistent social, iar în maternitatile de nivelurile I şi 0, o persoană, cadru mediu sau alt tip de personal administrativ, desemnată de medicul şef de secţie, care va îndeplini următoarele atribuţii:

    a) sesizarea imediata, telefonic şi în scris, a formatiunii de evidenta informatizata a populaţiei şi a serviciului public specializat pentru protecţia copilului în a cărui unitate administrativ-teritorială se afla maternitatea, cu privire la internarea unei parturiente fără acte de identitate, precum şi cu privire la naşterea unui copil de către o mama fără acte de identitate;

    b) sesizarea în scris, în termen de 48 de ore de la naşterea copilului, a medicului de familie pe a cărui lista de pacienti se afla mama, în vederea înscrierii nou-nascutului pe aceasta lista;

    c) anunţarea medicului de familie în momentul externarii mamei şi a copilului pentru a permite efectuarea primei vizite a medicului de familie în termen de 24 de ore de la externare;

    d) sesizarea în scris, în termen de 48 de ore de la naşterea copilului, a casei judeţene de asigurări de sănătate şi a primăriei în a carei unitate administrativ-teritorială îşi are domiciliul sau reşedinţa mama, în vederea înscrierii acesteia şi a nou-nascutului pe lista unui medic de familie, în cazul naşterii unui copil de către o persoană care nu este înscrisă pe lista unui medic de familie.

    ART. 2

    (1) Medicul şef de secţie sau, în absenta acestuia, medicul şef de garda asigura condiţiile necesare şi urmăreşte îndeplinirea corespunzătoare a atribuţiilor prevăzute la art. 1 de către persoanele responsabile potrivit prevederilor prezentului ordin.

    (2) Medicul şef de secţie sau, în absenta acestuia, medicul şef de garda răspunde de întocmirea, în termen de 24 de ore de la naştere, a certificatului medical constatator al naşterii.

    (3) Medicul şef de secţie sau, în absenta acestuia, medicul şef de garda răspunde de anunţarea imediata şi de sesizarea în scris a serviciului public specializat pentru protecţia copilului în a cărui unitate administrativ-teritorială se afla maternitatea, pentru a se dispune plasamentul în regim de urgenta, în termen de cel mult 24 de ore, în cazul părăsirii copilului în maternitate de către mama, dacă nou-nascutul este externabil din punct de vedere medical.

    ART. 3

    Asistentul social prevăzut la art. 1 este angajat al serviciului public specializat pentru protecţia copilului, al primăriei în a carei unitate administrativ-teritorială se afla maternitatea sau al unui organism privat autorizat sa desfăşoare activităţi de protecţie a copilului, potrivit legii, şi va fi detaşat sa lucreze conform prevederilor art. 1.

    ART. 4
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.