Inapoi la Cautare

ORDIN 631 /2011


pentru aprobarea Regulamentului privind criteriile şi modul de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual şi de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din aparatul propriu al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din cadrul instituţiilor publice care funcţionează în subordinea acestuia


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 08.08.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (08.08.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    În temeiul art. 26 alin. (6) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, precum şi al art. 42 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/2011, şi al art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:

    ART. 1

    Se aprobă Regulamentul privind criteriile şi modul de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual şi de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din aparatul propriu al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din cadrul instituţiilor publice care funcţionează în subordinea acestuia, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 2

    Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 924/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind criteriile şi modul de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual din Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din instituţiile publice din subordinea acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 809 din 3 decembrie 2010, îşi încetează aplicabilitatea.

    ART. 3

    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

             Ministrul transporturilor şi infrastructurii,

                        Anca Daniela Boagiu

    Bucureşti, 26 august 2011.

    Nr. 631.

    ANEXĂ

                           REGULAMENT

       privind criteriile şi modul de evaluare a performanţelor
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.