Inapoi la Cautare

ORDIN 60 /2018


privind procedura de administrare a contribuţiei anuale datorate de Camera Auditorilor Financiari din România


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 04.12.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (04.12.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    Ţinând cont de prevederile Legii nr. 500/2002
 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de prevederile Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală
, cu modificările şi completările ulterioare,

    în temeiul prevederilor art. 77
 şi ale art. 85 din Legea nr. 162/2017
 privind auditul statutar al situaţiilor financiare anuale şi al situaţiilor financiare anuale consolidate şi de modificare a unor acte normative,

    preşedintele Autorităţii pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar emite prezentul ordin.

    ART. 1

    (1) Autoritatea pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar (ASPAAS) îşi finanţează activitatea prin contribuţia anuală datorată de Camera Auditorilor Financiari din România (CAFR) în procent de 30% din cheltuielile curente şi de capital ale ASPAAS prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli al ASPAAS, aprobat conform legii.

    (2) Plata contribuţiei anuale datorate de CAFR se efectuează în două tranşe, în termenele prevăzute la art. 3, în baza înştiinţării de plată emise de ASPAAS pentru fiecare tranşă (conform anexei nr. 1).

    (3) Prima tranşă este de 70% din valoarea contribuţiei anuale, iar cea de-a doua tranşă reprezintă diferenţa până la concurenţa valorii contribuţiei anuale, calculată conform bugetului de venituri şi cheltuieli.

    ART. 2

    (1) Înştiinţarea de plată pentru prima tranşă se emite după aprobarea bugetului ASPAAS de către Ministerul Finanţelor Publice.

    (2) Cu caracter tranzitoriu, pentru anul 2018, înştiinţarea de plată prevăzută la alin. (1) se emite în termen de 5 zile de la data publicării prezentului ordin.

    (3) Înştiinţarea de plată pentru cea de-a doua tranşă se emite în semestrul al doilea, până la data de 1 octombrie a fiecărui an.

    ART. 3

    (1) Cele două tranşe prevăzute la art. 1 alin. (2) şi (3) se achită de CAFR în termen de 10 zile de la data comunicării înştiinţării de plată.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.