Inapoi la Cautare

ORDIN 54 /2010


privind organizarea şi atribuţiile Secretariatului tehnic permanent al Comisiei interministeriale pentru legătura cu forţele armate străine


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 06.12.2019, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (06.12.2019) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    f) asigură transmiterea documentelor emise de Comisie la instituţiile guvernamentale şi la alte autorităţi cu responsabilităţi în domeniu;

    g) asigură legătura dintre membrii Comisiei, schimburile de informaţii şi documentele necesare pentru îndeplinirea obiectivelor propuse;

    h) elaborează proiectele comunicatelor de presă ale Comisiei şi colaborează în acest sens cu structurile de profil din Ministerul Apărării Naţionale sau din cadrul altor instituţii guvernamentale cu responsabilităţi în domeniu;

    i) primeşte solicitările pentru despăgubiri în condiţiile dispoziţiilor art. 36 din Legea nr. 291/2007 privind intrarea, staţionarea, desfăşurarea de operaţiuni sau tranzitul forţelor armate străine pe teritoriul României şi propune ministrului apărării naţionale constituirea, după caz, a unui grup de daune pentru analizarea prejudiciilor cauzate terţilor, în componenţa căruia intră specialişti din domeniile interesate;

    j) asigură confecţionarea, eliberarea şi evidenţa cărţilor de identitate speciale pentru membrii forţelor armate străine care staţionează în România pe o perioadă mai mare de 60 de zile;

    k) asigură, la solicitarea preşedintelui Comisiei, transmiterea propunerilor pentru iniţierea unor acte normative în domeniu;

    l) realizează interfaţa cu punctele de contact naţionale din cadrul Ministerului Apărării Naţionale şi alte instituţii publice abilitate, în vederea gestionării legăturii cu forţele armate străine, la solicitarea Comisiei.

    CAP. II

    Modul de organizare şi de evidenţă a cărţilor de identitate speciale

    ART. 3

    (1) Cartea de identitate specială este documentul prin care se face dovada calităţii de membru al unei forţe armate străine care staţionează pe teritoriul României o perioadă mai mare de 60 de zile.

    (2) Cartea de identitate specială se compune dintr-o filă tipărită faţă-verso, în limba română, respectiv engleză.

    (3) Cartea de identitate specială cuprinde datele necesare identificării membrului forţei armate străine în conformitate cu prevederile art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 1.498/2008 privind formatul şi condiţiile de eliberare a cărţilor de identitate speciale pentru membrii forţelor armate străine staţionate pe teritoriul României.

    (4) Forma cărţii de identitate speciale este prevăzută în anexa nr. 1.

    ART. 4

<   1   2   3   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.