Inapoi la Cautare

ORDIN 54 /2010


privind organizarea şi atribuţiile Secretariatului tehnic permanent al Comisiei interministeriale pentru legătura cu forţele armate străine


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 15.11.2019, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (15.11.2019) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Pentru aplicarea dispoziţiilor art. 3 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 806/2009 privind organizarea şi funcţionarea Comisiei interministeriale pentru legătura cu forţele armate străine şi ale art. 4 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.498/2008 privind formatul şi condiţiile de eliberare a cărţilor de identitate speciale pentru membrii forţelor armate străine staţionate pe teritoriul României,

    în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare,

    ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin.

    CAP. I

    Organizarea şi funcţionarea Secretariatului tehnic permanent al Comisiei interministeriale pentru legătura cu forţele armate străine

    ART. 1

    Secretariatul tehnic permanent al Comisiei interministeriale pentru legătura cu forţele armate străine, denumit în continuare Secretariat, se asigură de către Secţia pentru legătura cu forţele armate străine din subordinea Departamentului pentru politica de apărare şi planificare, care se constituie prin reorganizarea Centrului de coordonare şi monitorizare a implementării Acordului de acces.

    ART. 2

    Atribuţiile Secretariatului sunt următoarele:

    a) asigură sprijinul logistic al desfăşurării şedinţelor Comisiei interministeriale pentru legătura cu forţele armate străine, denumită în continuare Comisie;

    b) asigură convocarea membrilor Comisiei la solicitarea preşedintelui acesteia sau a reprezentatului desemnat de acesta;

    c) pregăteşte materialele pentru şedinţe şi asigură prezentarea acestora preşedintelui Comisiei;

    d) elaborează proiectul iniţial al ordinii de zi pentru şedinţele Comisiei şi îl supune analizei preşedintelui acesteia;

    e) asigură tehnoredactarea minutelor şi deciziilor adoptate în şedinţele Comisiei şi le prezintă spre aprobare preşedintelui Comisiei;

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.