În temeiul prevederilor
art. 16 din Legea nr. 137/2002 privind unele măsuri pentru accelerarea privatizării, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 215 din 28 martie 2002, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 18 alin. (2) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii pentru Privatizare şi Administrarea Participaţiilor Statului, aprobat prin
Hotărârea Guvernului nr. 678/2001, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 437 din 6 august 2001, în vederea stabilirii modului de administrare şi gestionare, precum şi a măsurilor ce trebuie luate pentru accelerarea procesului de privatizare la Societatea Comercială "CESAR" - S.A. Câmpulung, preşedintele Autorităţii pentru Privatizare şi Administrarea Participaţiilor Statului emite prezentul ordin.
ART. 1 Se instituie procedura de administrare specială în perioada de privatizare la Societatea Comercială "CESAR" - S.A. Câmpulung, denumită în continuare societate comercială, cu sediul în municipiul Câmpulung, judeţul Argeş, str. Traian nr. 223, înmatriculată la oficiul registrului comerţului cu nr. J03/54/1997, începând cu data publicării prezentului ordin în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 2 (1) Pe durata administrării speciale în perioada privatizării, administratorul special are atribuţiile stabilite prin mandatul special acordat de preşedintele Autorităţii pentru Privatizare şi Administrarea Participaţiilor Statului. (2) Conţinutul mandatului prevăzut la alin. (1) va cuprinde în principal, dar fără a se limita la acestea, următoarele atribuţii: a) luarea unor măsuri de administrare, gestionare şi supraveghere financiară a societăţii comerciale, cu accent pe: - situaţia îndeplinirii principalilor indicatori economico-financiari şi de performanţă; - identificarea unor active neutilizate care pot fi transferate/vândute; - inventarierea datoriilor societăţii comerciale, precum şi a plăţilor restante, în structura lor; - inventarierea creanţelor pe care societatea comercială le are de recuperat; - cunoaşterea situaţiei litigiilor care grevează asupra societăţii comerciale; - inventarierea activelor posibil a fi revendicate;