Inapoi la Cautare

ORDIN 51 /2020


pentru stabilirea categoriilor de personal din Ministerul Afacerilor Interne cărora, pe perioada stării de urgenţă instituite pe teritoriul României prin Decretul nr. 195/2020, nu li se aplică prevederile Legii nr. 19/2020 privind acordarea unor zile libere părinţilor pentru supravegherea copiilor, în situaţia închiderii temporare a unităţilor de învăţământ, şi pentru stabilirea măsurilor necesare acordării majorării salariale prevăzute de art. 32 alin. (2) din anexa nr. 1 la Decretul nr. 195/2020 şi de art. 3^1 din Legea nr. 19/2020


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 04.04.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (04.04.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    ART. 3

    (1) În vederea acordării majorării salariale, personalul îndreptăţit se nominalizează prin ordin/dispoziţie de personal întocmit(ă), potrivit competenţelor de gestiune a resurselor umane.

    (2) Actul administrativ prevăzut la alin. (1) cuprinde, pe lângă nominalizarea personalului îndreptăţit, numele şi prenumele copiilor acestuia, precum şi data la care copiii împlinesc vârsta de 12 ani sau, după caz, 18 ani pentru cei cu dizabilităţi.

    (3) Actul administrativ prevăzut la alin. (1) se completează, ori de câte ori este necesar, cu personalul care devine ulterior îndreptăţit la acordarea majorării salariale.

    ART. 4

    (1) Personalul nominalizat în actul administrativ prevăzut la art. 3 înaintează, până cel târziu în ultima zi a lunii/ primei luni din perioada în care se cuvine majorarea salarială, spre aprobare, şefului (comandantului) unităţii în care este încadrat cererea de acordare a majorării salariale, însoţită de următoarele documente:

    a) actul de identitate al solicitantului, în copie;

    b) certificatul de naştere al copilului/copiilor, în copie;

    c) după caz, certificatul de încadrare în grad de handicap a copilului/copiilor, în copie;

    d) declaraţie pe propria răspundere a solicitantului, întocmită potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezentul ordin;

    e) declaraţie pe propria răspundere a celuilalt părinte, întocmită potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2 la prezentul ordin;

    f) angajamentul solicitantului de a restitui sumele încasate cu titlu necuvenit.

    (2) Pentru efectuarea plăţii majorării salariale, cererea aprobată, împreună cu toate documentele prevăzute la alin. (1), se transmite de către secretariatul unităţii către structura financiară care asigură plata, până la data de 5 a lunii următoare celei prevăzute la alin. (1).

    (3) Cererea prevăzută la alin. (1) se depune o singură dată, în luna/prima lună din perioada în care se cuvine majorarea salarială.

    ART. 5
<   1   2   3   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.