Inapoi la Cautare

ORDIN 5 /2020


privind aprobarea modului de administrare, finanţare şi implementare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI adulţi/copii şi terapie intensivă nou-născuţi


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 22.01.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (22.01.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    Văzând Referatul de aprobare nr. V.S.C. 230 din 9 ianuarie 2020 al Serviciului medicină de urgenţă din cadrul Ministerului Sănătăţii,

    având în vedere art. 100 alin. (5)
 şi (6) din Legea nr. 95/2006
 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

    în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010
 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul sănătăţii emite următorul ordin:

    ART. 1

    (1) Modul de administrare, finanţare şi implementare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI adulţi/copii şi terapie intensivă nou-născuţi, denumite în continuare AP-ATI, se derulează în conformitate cu prevederile prezentului ordin.

    (2) Acţiunile prioritare prevăzute la alin. (1) se adresează pacienţilor critici din secţiile ATI adulţi/copii şi terapie intensivă nou-născuţi, finanţând costurile specifice pentru tratamentul acestor pacienţi care nu pot fi acoperite din fondurile obţinute pe baza contractelor cu casele de asigurări judeţene, a municipiului Bucureşti şi Casei de Asigurări de Sănătate a Armatei, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti (C.A.S.A.O.P.S.N.A.J.).

    (3) AP-ATI sunt elaborate, derulate şi finanţate de către Ministerul Sănătăţii şi se implementează prin unităţi sanitare care au în structură secţii/compartimente ATI adulţi/copii şi terapie intensivă nou-născuţi şi care asigură tratament definitiv în specialităţile de profil.

    ART. 2

    (1) În vederea coordonării din punct de vedere ştiinţific şi metodologic la nivel naţional a AP-ATI, pentru anii 2020-2023, se constituie un colectiv de lucru format din specialişti în specialitatea anestezie şi terapie intensivă, în conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010
 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare.

    (2) Colectivul de lucru al AP-ATI, denumit în continuare CL-ATI, are în componenţă: 4 membri, din care unul este secretarul de stat care are în coordonare AP-ATI.

    (3) Componenţa CL-ATI se aprobă prin ordin al ministrului sănătăţii.

    ART. 3

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.