Inapoi la Cautare

ORDIN 3 /2003


privind organizarea activităţii de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov în cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi din judeţul Ilfov


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 15.01.2003 și 28.11.2004 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 15.01.2003 și 28.11.2004 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    În temeiul prevederilor art. 14 alin. (1) şi ale art. 15 alin. (1)^1) din Hotărârea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului ministrului finanţelor nr. 1.173/2000 privind organizarea activităţii de administrare şi control financiar fiscal la marii contribuabili, cu modificările ulterioare,

    în vederea creşterii eficientei administrării şi colectării veniturilor bugetului de stat, monitorizarii şi asistarii fiscale, precum şi a controlului fiscal la marii contribuabili,

    pentru organizarea activităţii de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov în cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi din judeţul Ilfov,

    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

    ART. 1

    Activitatea de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov se organizează în cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi din judeţul Ilfov prin preluarea acestor activităţi de la Direcţia generală a finanţelor publice a municipiului Bucureşti şi, respectiv, de la Direcţia generală a finanţelor publice a judeţului Ilfov.

    ART. 2

    Criteriile de selecţie a marilor contribuabili care urmează să fie administrati în cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi din judeţul Ilfov sunt cele prevăzute în anexa nr. 1.

    ART. 3

    În baza criteriilor de selecţie prevăzute la art. 2, lista marilor contribuabili care sunt administrati de Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi din judeţul Ilfov este prezentată în anexa nr. 2.

    ART. 4

    Procedura de predare-primire a dosarelor fiscale, a bazelor de date şi a tuturor evidentelor fiscale şi nefiscale privind marii contribuabili administrati de Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi din judeţul Ilfov se face conform prevederilor cuprinse în anexa nr. 3*).

-----------

    *) Anexa nr. 3 se va comunică organelor teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice implicate.

    ART. 5
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.