Inapoi la Cautare

ORDIN 26 /2011


privind desfăşurarea activităţii de achiziţii publice în cadrul aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 03.08.2011 și 12.08.2018 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 03.08.2011 și 12.08.2018 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Având în vedere prevederile art. 304^1 alin. (1) şi (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare,

    pentru aplicarea prevederilor art. 3 şi 4 din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare,

    în temeiul art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul administraţiei şi internelor emite prezentul ordin.

    ART. 1

    Procedurile de achiziţii publice pentru structurile aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor, denumit în continuare aparat central, se realizează de către Grupul achiziţii publice din subordinea Direcţiei generale logistice.

    ART. 2

    (1) În vederea întocmirii Programului anual al achiziţiilor publice la nivelul aparatului central, Direcţia administrativă şi Direcţia suport tehnic din subordinea Direcţiei generale logistice, respectiv Direcţia monitorizare, administrare şi mentenanţă sisteme de comunicaţii şi tehnologia informaţiei din subordinea Direcţiei generale pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, pentru segmentul de ordine publică, şi Direcţia generală pentru relaţia cu comunităţile locale, pentru segmentul de administraţie publică, înaintează Grupului achiziţii publice proiectul Programului anual al achiziţiilor publice, fundamentat corespunzător, fiecare pe domeniul de competenţă, conform modelului prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    (2) Proiectul Programului anual al achiziţiilor publice pentru segmentul de administraţie publică se avizează de către Direcţia administrativă, Direcţia suport tehnic şi Direcţia generală pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, fiecare pe domeniul de competenţă.

    (3) Grupul achiziţii publice înaintează proiectul Programului anual al achiziţiilor publice Serviciului programe, norme logistice şi protecţia mediului din cadrul Direcţiei generale logistice în vederea vizării şi obţinerii avizului din partea Direcţiei generale financiare, respectiv aprobării ordonatorului principal de credite.

    (4) Prevederile alin. (3) se aplică şi în cazul completării şi modificării Programului anual al achiziţiilor publice la nivelul aparatului central.

    ART. 3

    (1) Pentru evaluarea ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziţii publice, secretarul de stat sau secretarul general, în a cărui coordonare se află structura care solicită achiziţia, prin delegare din partea ordonatorului principal de credite, emite dispoziţia de constituire a comisiei de evaluare.

    (2) Comisia de evaluare se compune din specialişti în domeniul obiectului contractului ce urmează să fie atribuit şi din personal din cadrul Grupului achiziţii publice. Preşedintele comisiei de evaluare se nominalizează din rândul membrilor numiţi din cadrul Grupului achiziţii publice.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.