Inapoi la Cautare

ORDIN 2594 /2015


privind stabilirea organelor fiscale competente pentru organizarea şi gestionarea cazierului fiscal, procedura de înscriere, scoatere şi rectificare a informaţiilor în/din cazierul fiscal, solicitare şi eliberare a certificatului de cazier fiscal, modelul şi conţinutul formularisticii necesare, precum şi nivelul de acces corespunzător la informaţiile din cazierul fiscal


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 26.11.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (26.11.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Având în vedere dispoziţiile art. 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015 privind cazierul fiscal,

    în temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare,

    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

    ART. 1

    (1) Cazierul fiscal se organizează de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală la nivel central şi se gestionează de organele fiscale competente, în condiţiile prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015 privind cazierul fiscal.

    (2) Organele fiscale competente pentru gestionarea cazierului fiscal sunt Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, administraţiile judeţene ale finanţelor publice, serviciile fiscale municipale, Administraţia fiscală pentru contribuabili mijlocii, Administraţia fiscală pentru contribuabili nerezidenţi, administraţiile sectoarelor municipiului Bucureşti ale finanţelor publice din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, după cum urmează:

    a) Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, administraţiile judeţene ale finanţelor publice, Administraţia fiscală pentru contribuabili mijlocii şi Administraţia fiscală pentru contribuabili nerezidenţi, pentru contribuabilii care sunt înregistraţi ca plătitori de impozite şi taxe în evidenţele lor fiscale;

    b) serviciile fiscale municipale şi administraţiile sectoarelor municipiului Bucureşti ale finanţelor publice, pentru contribuabilii care sunt înregistraţi ca plătitori de impozite şi taxe în evidenţele lor fiscale.

    (3) Cazierul fiscal este gestionat la nivelul organelor fiscale competente printr-o structură specializată constituită în acest sens, ale cărei atribuţii sunt stabilite prin regulamentul de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi unităţilor subordonate.

    ART. 2

    (1) La informaţiile privind cazierul fiscal au acces următoarele persoane:

    a) persoanele cu atribuţii în gestionarea cazierului fiscal din cadrul organelor fiscale competente au drept de înscriere şi actualizare/scoatere a informaţiilor privind cazierul fiscal în/din evidenţa informatică, precum şi drept de vizualizare a informaţiilor înscrise şi de întocmire şi emitere a certificatelor de cazier fiscal, în condiţiile prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015. Atribuţiile personalului sunt stabilite prin fişa postului;

    b) alţi funcţionari din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi al unităţilor subordonate au drept, conform atribuţiilor stabilite prin fişa postului, cu respectarea regulamentului de organizare şi funcţionare, de vizualizare a informaţiilor privind cazierul fiscal, direct sau prin intermediul altor aplicaţii informatice, acordat de către Direcţia generală de tehnologia informaţiei.

    (2) Direcţia generală de tehnologia informaţiei organizează evidenţa nominală a persoanelor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi al unităţilor subordonate care au acces la informaţiile din cazierul fiscal, înscriind nivelul de acces acordat.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.