Inapoi la Cautare

ORDIN 249 /2011


privind inspecţia, supravegherea tehnică şi certificarea navelor maritime care arborează pavilionul român şi efectuează voiajuri internaţionale


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 08.08.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (08.08.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Având în vedere prevederile art. 2 din Legea nr. 157/2005 pentru ratificarea Tratatului dintre Regatul Belgiei, Republica Cehă, Regatul Danemarcei, Republica Federală Germania, Republica Estonia, Republica Elenă, Regatul Spaniei, Republica Franceză, Irlanda, Republica Italiană, Republica Cipru, Republica Letonia, Republica Lituania, Marele Ducat al Luxemburgului, Republica Ungară, Republica Malta, Regatul Ţărilor de Jos, Republica Austria, Republica Polonă, Republica Portugheză, Republica Slovenia, Republica Slovacă, Republica Finlanda, Regatul Suediei, Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord (state membre ale Uniunii Europene) şi Republica Bulgaria şi România privind aderarea Republicii Bulgaria şi a României la Uniunea Europeană, semnat de România la Luxemburg la 25 aprilie 2005,

    în temeiul prevederilor art. 13 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:

    ART. 1


    (1) Prezentul ordin stabileşte măsurile privind relaţia dintre Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii şi Autoritatea Navală Română, pe de o parte, şi organizaţiile îndreptăţite să efectueze inspecţia, supravegherea tehnică şi certificarea conformităţii navelor cu prevederile convenţiilor internaţionale privind siguranţa maritimă şi prevenirea poluării marine, de cealaltă parte, promovând în acelaşi timp libertatea furnizării serviciilor.

    (2) Măsurile prevăzute la alin. (1) includ elaborarea şi implementarea cerinţelor de siguranţă referitoare la corpul, maşinile şi instalaţiile electrice şi la dispozitivele de comandă ale navelor care intră în domeniul de aplicare a convenţiilor internaţionale.

    ART. 2


    (1) În înţelesul prezentului ordin, termenii utilizaţi se definesc după cum urmează:

    a) Autoritatea Navală Română - autoritatea centrală de specialitate din subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii în domeniul siguranţei navigaţiei şi al securităţii navelor, căreia i se deleagă unele competenţe ale Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii privind punerea în aplicare a Directivei 2009/15/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 23 aprilie 2009 privind normele şi standardele comune pentru organizaţiile cu rol de inspecţie şi control al navelor, precum şi pentru activităţile în domeniu ale administraţiilor maritime, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 131 din 28 mai 2009, denumită în continuare ANR;

    b) autorizaţie - contractul de mandat special încheiat între ANR şi o organizaţie recunoscută, prin care i se deleagă acesteia din urmă, parţial sau integral, competenţele pentru efectuarea activităţilor de inspecţie, supraveghere tehnică şi, după caz, de certificare a conformităţii navelor care arborează pavilionul român cu prevederile convenţiilor internaţionale privind siguranţa maritimă şi prevenirea poluării marine la care România este parte;

    c) certificat statutar - un certificat emis de către ANR sau de către o organizaţie recunoscută autorizată, în conformitate cu prevederile convenţiilor internaţionale la care România este parte;

    d) certificat de clasă - un document emis de o organizaţie recunoscută prin care se atestă că structura corpului, maşinile şi instalaţiile navei corespund tipului şi destinaţiei acesteia şi sunt în conformitate cu regulile şi procedurile elaborate şi publicate de către respectiva organizaţie;

    e) certificat de siguranţă radio pentru nava de marfă - certificatul prevăzut de regulile radio din Convenţia SOLAS 1974/1978, astfel cum a fost modificată prin Protocolul din 1988 la aceasta şi prin amendamentele ulterioare;

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.