Inapoi la Cautare

ORDIN 2299 /2012


privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei superioare de evaluare a persoanelor adulte cu handicap


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 26.09.2012 și 27.07.2016 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 26.09.2012 și 27.07.2016 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    (2) Activitatea de secretariat a Comisiei superioare este asigurată de către personalul din structura DPPH.

    ART. 3

    (1) Comisia superioară îşi desfăşoară activitatea în şedinţe conduse de către preşedintele acesteia, în prezenţa a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor.

    (2) La şedinţele Comisiei superioare participă, cu statut de observator, un reprezentant al Consiliului Naţional al Dizabilităţii din România.

    (3) Comisia superioară se întruneşte în şedinţe, obligatoriu de două ori pe săptămână şi ori de câte ori este necesar, la convocarea preşedintelui acesteia.

    (4) Convocarea membrilor Comisiei superioare şi a observatorului din partea Consiliului Naţional al Dizabilităţii din România se poate realiza şi prin mijloace electronice.

    (5) În situaţia în care unul dintre membri nu poate lua parte la şedinţă din motive independente de voinţa sa, va trebui să anunţe din timp preşedintele Comisiei superioare, menţionând cauzele care îl împiedică să participe.

    (6) În cazul în care un membru absentează de la şedinţe de două ori consecutiv fără motive temeinice, acesta va fi înlocuit.

    (7) Pe perioada absenţei temporare a preşedintelui, medicul, membru al Comisiei superioare, va prelua atribuţiile acestuia.

    (8) Preşedintele este obligat să precizeze dacă este întrunit cvorumul legal. Acest lucru va fi menţionat şi în procesul-verbal de şedinţă.

    ART. 4

    La finalul fiecărei şedinţe, secretarul întocmeşte un proces-verbal de şedinţă. Procesul-verbal de şedinţă împreună cu o copie a convocării reprezintă documentele care stau la baza acordării indemnizaţiei de şedinţă, reglementată de lege.

    ART. 5

    (1) Deciziile Comisiei superioare se iau în şedinţele legal întrunite potrivit art. 3 alin. (1), cu votul a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor prezenţi.

    (2) Preşedintele îşi exercită votul după exprimarea voinţei tuturor membrilor Comisiei superioare.

<   2   3   4   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic