Inapoi la Cautare

ORDIN 130 /2009


privind desemnarea structurilor Ministerului Administraţiei şi Internelor membre ale Grupului Interministerial Român pentru Managementul Integrat al Frontierei de Stat şi pentru stabilirea procedurii de comunicare a datelor referitoare la stadiul îndeplinirii angajamentelor asumate prin documentele de implementare


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 25.10.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (25.10.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Având în vedere prevederile art. 3 alin. (2) pct. C, ale art. 4 alin. (3) şi ale art. 8 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 943/2001 privind înfiinţarea Grupului Interministerial Român pentru Managementul Integrat al Frontierei de Stat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

    în temeiul art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările ulterioare,

    viceprim-ministrul, ministrul administraţiei şi internelor, emite următorul ordin:

    ART. 1


    (1) Se desemnează în calitate de membri ai Grupului Interministerial Român pentru Managementul Integrat al Frontierei de Stat, denumit în continuare grupul interministerial, conducătorii structurilor Ministerului Administraţiei şi Internelor prevăzute în anexa nr. 1.

    (2) În lipsa conducătorilor structurilor Ministerului Administraţiei şi Internelor prevăzute la alin. (1), la reuniunile grupului interministerial participă locţiitorii acestora, desemnaţi în condiţiile legii, sau, după caz, directorii însărcinaţi cu problematica Sistemului integrat pentru securitatea frontierei.

    ART. 2


    (1) Secretariatul grupului interministerial se asigură de Serviciul tehnic secretariat din cadrul Direcţiei Schengen, ca structură specializată a aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor.

    (2) Şeful Serviciului tehnic secretariat îndeplineşte atribuţiile de secretar al grupului interministerial.

    ART. 3


    (1) Lunar, pe data de întâi, structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor, prevăzute în anexa nr. 1, transmit secretariatului grupului interministerial stadiul îndeplinirii angajamentelor prevăzute în Planul de acţiuni pentru implementarea Strategiei naţionale de management integrat al frontierei de stat a României şi Planul unic multianual de investiţii pentru securitatea frontierei.

    (2) Stadiul îndeplinirii angajamentelor prevăzute în Planul de acţiuni pentru implementarea Strategiei naţionale de management integrat al frontierei de stat a României şi Planul unic multianual de investiţii pentru securitatea frontierei este redactat şi transmis conform modelelor prezentate în anexele nr. 2 şi 3.

    ART. 4
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic