Inapoi la Cautare

ORDIN 129 /2023


privind termenele, formatul datelor şi al declaraţiei pe propria răspundere, condiţiile tehnice şi algoritmii de aplicare a criteriilor pe baza cărora se stabileşte eligibilitatea beneficiarilor, precum şi modalitatea de interogare, agregare şi validare a datelor, conform art. 25 alin. (24) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 27.01.2023, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (27.01.2023) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    În temeiul prevederilor art. 25 alin. (24) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022
 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 14 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 52/2018
 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene, cu modificările şi completările ulterioare, art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 23/2022
 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009
 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013
 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007
 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008
, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 10 din Legea nr. 92/1996
 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul investiţiilor şi proiectelor europene, ministrul muncii şi solidarităţii sociale, ministrul finanţelor, directorul general al Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale emit prezentul ordin.

    ART. 1

    (1) În scopul implementării aplicaţiei informatice prevăzute la art. 25 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022
 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare Ordonanţa, Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale, denumit în continuare MMSS, prin Casa Naţională de Pensii Publice, denumită în continuare CNPP, şi Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, denumită în continuare ANPIS, furnizează, în sistem centralizat, seturi de date cu caracter personal pentru tranşa I, respectiv pentru tranşa a II-a ale sprijinului temporar aferent anului 2023 acordat categoriilor de persoane vulnerabile pentru a compensa preţul la energie, indiferent de natura acesteia, denumit în continuare sprijin, în vederea verificării eligibilităţii beneficiarilor.

    (2) În vederea verificării eligibilităţii beneficiarilor, instituţiile prevăzute la alin. (1), cele prevăzute la art. 25 alin. (4) şi (5) din Ordonanţă
, precum şi Compania Naţională „Poşta Română“ - S.A. pun la dispoziţia Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, denumit în continuare STS, datele şi informaţiile necesare, după cum urmează:

    a) de către CNPP: listă CNP, nume, prenume pentru persoanele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) din Ordonanţă,
 care au venit mai mic de 2.000 lei;

    b) de către ANPIS: listă CNP, nume, prenume pentru persoanele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. b) din Ordonanţă,
 precum şi listă CNP, nume, prenume, adresă pentru beneficiarii prevăzuţi la art. 3 alin. (1) lit. c) şi d) din Ordonanţă
;

    c) de către Direcţia Generală Pentru Evidenţa Persoanelor (DGEP), ca urmare a interogării fiecărui CNP menţionat la lit. a) şi b), se returnează: validitatea CNP şi, după caz, CNP-ul actual, date privind statutul de persoană decedată, date privind statutul de persoană fără domiciliu în România, precum şi CNP-ul cetăţenilor români care au domiciliul sau, după caz, reşedinţa stabilit/ă la adresa de domiciliu a persoanei interogate;

    d) de către Compania Naţională „Poşta Română“ - S.A.: CNP beneficiar, CNP coabitanţi ca urmare a completării declaraţiei pe propria răspundere prevăzute la art. 25 alin. (19) din Ordonanţă,
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic