Inapoi la Cautare

ORDIN 1275 /2018


privind procedura internă de avizare a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, prevăzut la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 24.10.2019, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (24.10.2019) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    În temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009
 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018
 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1)
 şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017
 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,

    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

    ART. 1

    (1) Pentru a beneficia de majorarea salarială prevăzută la art. 17 alin. (1) din Legea-cadru nr. 153/2017
 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, structurile prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018
 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1)
 şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017
 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, respectiv: Autoritatea de Certificare şi Plată, structura de control fonduri europene din cadrul Direcţiei generale de inspecţie economico-financiară, structura responsabilă de soluţionarea contestaţiilor administrative din cadrul Serviciului de soluţionare a plângerilor prealabile şi a contestaţiilor şi structura din cadrul Unităţii centrale de armonizare pentru auditul public intern cu rol de autoritate de audit pentru Mecanismul financiar Spaţiul Economic European şi Mecanismul financiar norvegian, solicită Direcţiei generale managementul resurselor umane din cadrul Ministerului Finanţelor Publice avizarea personalului care are ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 29/2018
.

    (2) Dosarul în baza căruia Direcţia generală managementul resurselor umane din cadrul Ministerului Finanţelor Publice solicită avizul ministrului finanţelor publice trebuie să conţină următoarele documente:

    a) cererea privind avizarea personalului care are ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene;

    b) avizul consultativ emis de Direcţia generală managementul resurselor umane din care să rezulte că persoanele pentru care se solicită avizarea îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018
 şi pot beneficia de majorare salarială;

    c) regulamentul de organizare şi funcţionare al structurii solicitante;

    d) structura organizatorică a structurii solicitante;

    e) ordinul de numire/de încadrare a personalului pentru care se solicită avizarea pe posturi cu atribuţii în gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene, emis de către ministrul finanţelor publice, care va cuprinde şi lista persoanelor numite/încadrate în funcţie;

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.