Inapoi la Cautare

ORDIN 1187 /2005


privind aprobarea Procedurii de comunicare a actelor de procedură, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea între instanţele judecătoreşti, judecătorii-sindici, administratorii şi lichidatorii desemnaţi şi Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, în vederea editării Buletinului procedurilor de reorganizare judiciară şi faliment


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 02.12.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (02.12.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


                                 PROCEDURĂ

    de comunicare a actelor de procedură, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea între instanţele judecătoreşti, judecătorii-sindici, administratorii şi lichidatorii desemnaţi şi Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, în vederea editării Buletinului procedurilor de reorganizare judiciară şi faliment

    1. Dispoziţii generale

    1.1. Transmiterea actelor de procedură, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea, întocmite de instanţele judecătoreşti, judecătorii-sindici, administratorii şi lichidatorii desemnaţi, la oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale în a căror rază teritorială debitorii îşi au stabilit sediul social, în vederea publicării în Buletinul procedurilor de reorganizare judiciară şi faliment, se realizează în format hârtie şi electronic.

    1.2. Debitorii, administratorii şi lichidatorii desemnaţi, creditorii şi orice alte persoane care dobândesc calitatea legală de participant în procedura reorganizării judiciare şi a falimentului au obligaţia de a depune la instanţele judecătoreşti şi, după caz, la oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale actele de procedură şi documentele care le însoţesc, în format hârtie, iar informaţiile cuprinse în acestea, în format electronic, pe suport dischetă sau CD.

    2. Dispoziţii speciale

    2.1. Transmiterea actelor de procedură, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea între instanţele judecătoreşti, judecătorii-sindici şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale, în format hârtie, se realizează fie prin agenţii procedurali ai instanţelor judecătoreşti, fie prin personalul oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale, cu atribuţii în acest sens, pe bază de borderouri de predare-primire, confirmate de instituţiile implicate prin semnăturile persoanelor legal împuternicite să reprezinte instituţiile şi prin ştampila acestora din urmă.

    2.2. Transmiterea actelor de procedură, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea între administratorii şi lichidatorii desemnaţi şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale, în format hârtie, se realizează fie în mod direct de către aceştia, fie prin intermediul filialelor Uniunii Naţionale a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare.

    2.3. Transmiterea actelor de procedură, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea între instanţele judecătoreşti, judecătorii-sindici, administratorii şi lichidatorii desemnaţi şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale, în format electronic, se realizează fie off line, pe suport dischetă sau CD, odată cu transmiterea în format hârtie, fie on line.

    2.4. Între oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale şi Oficiul Naţional al Registrului Comerţului transmiterea actelor de procedură, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea se realizează pe cale electronică.

    2.5. Transmiterea şi recepţionarea actelor de procedură, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea de la instanţele judecătoreşti, judecătorii-sindici, administratorii şi lichidatorii desemnaţi la oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale se realizează la aceeaşi dată la care au fost emise.

    2.6. Oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale au obligaţia de a procesa şi transmite actele de procedură, documentele care le însoţesc şi informaţiile cuprinse în acestea, primite de la instanţele judecătoreşti, judecătorii-sindici, administratorii şi lichidatorii desemnaţi, la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, imediat după ce acestea au fost recepţionate.

    2.7. Publicarea în Buletinul procedurilor de reorganizare judiciară şi faliment a actelor de procedură şi a documentelor care le însoţesc, emise şi transmise de administratorii şi lichidatorii desemnaţi, se realizează pe baza cererilor de publicare, care vor fi transmise odată cu documentele în cauză.

    2.8. Actele de procedură şi documentele care le însoţesc, emise şi transmise de instanţele judecătoreşti, se publică în Buletinul procedurilor de reorganizare judiciară şi faliment, din oficiu.

    2.9. Modelul şi conţinutul cererii de publicare în Buletinul procedurilor de reorganizare judiciară şi faliment se stabilesc de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.
<   1   2   3   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.