Inapoi la Cautare

ORD DE URGENŢĂ 115 /2008


pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor măsuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 26.01.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (26.01.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Luând în considerare importanţa Secretariatului General al Guvernului în sistemul administraţiei publice centrale, acesta având un rol definitoriu în asigurarea cadrului necesar sistemului de luare a deciziei la nivelul Guvernului,

    ţinând seama de faptul că în ultimele 15 luni numărul de posturi al Secretariatului General al Guvernului a fost diminuat substanţial, prin efectul Hotărârii Guvernului nr. 406/2007 pentru aprobarea redistribuirii unui număr de 14 consilieri pentru afaceri europene din cadrul Secretariatului General al Guvernului în cadrul Departamentului pentru Afaceri Europene şi Oficiului Român pentru Adopţii, al Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 110/2007 pentru aprobarea redistribuirii unor posturi din cadrul aparatului de lucru al Guvernului în cadrul Ministerului Afacerilor Externe, aprobată prin Legea nr. 55/2008, şi al Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 124/2007 pentru aprobarea redistribuirii unor posturi din cadrul aparatului de lucru al Guvernului şi al Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale în cadrul Ministerului Afacerilor Externe, aprobată prin Legea nr. 56/2008, precum şi de faptul că Secretariatul General al Guvernului a trebuit să asigure crearea Compartimentului inspectorilor guvernamentali cu 20 de posturi, fără suplimentarea numărului de posturi pentru aparatul de lucru al Guvernului,

    având în vedere faptul că reducerea substanţială a numărului de posturi al Secretariatului General al Guvernului, în condiţiile în care funcţiile şi atribuţiile instituţiei nu au fost diminuate, a avut un impact negativ care afectează desfăşurarea activităţii în condiţii optime,

    având în vedere necesitatea adoptării de urgenţă a măsurilor care se impun pentru îmbunătăţirea activităţii la nivelul Guvernului, în vederea îndeplinirii funcţiilor şi atribuţiilor la nivelul Guvernului, este necesară suplimentarea numărului de posturi al aparatului de lucru al Guvernului cu 10 posturi, care urmează să fie alocate Compartimentului inspectorilor guvernamentali din cadrul Secretariatului General al Guvernului, în prezent cele 20 de posturi existente fiind ocupate.

    Totodată, este necesară trecerea din cadrul Secretariatului General al Guvernului în cadrul Cancelariei Primului-Ministru a compartimentului specializat, care asigură administrarea sistemului informatic al instituţiilor şi structurilor care funcţionează în sediul Guvernului, precum şi al altor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, având în vedere necesitatea funcţionării într-o singură instituţie a compartimentului de informatică şi a compartimentului pentru e-guvernare şi proiecte IT, pentru o coordonare unitară şi suport tehnic de specialitate centralizat al sistemului informatic, precum şi necesitatea dezvoltării coordonate a site-ului Guvernului şi a proiectelor de e-guvernare.

    Ţinând seama de faptul că neadoptarea de măsuri imediate, prin ordonanţă de urgenţă, ar conduce la dificultăţi în ceea ce priveşte o funcţionare optimă, la cel mai înalt nivel, a aparatului de lucru al Guvernului, situaţie extraordinară a cărei reglementare nu poate fi amânată,

    în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,

    Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.

    ART. I

    Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor măsuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului, publicată în în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 270 din 23 aprilie 2007, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 99/2008, se modifică după cum urmează:

    1. La articolul 3, alineatul (1) va avea următorul cuprins:

    "Art. 1. - (1) Numărul maxim de posturi pentru aparatul de lucru al Guvernului este de 854, inclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetelor acestora."

    2. La articolul 25, alineatul (1) se abrogă.

    ART. II

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic