Inapoi la Cautare

ORD DE URGENŢĂ 50 /2004


pentru modificarea şi completarea unor acte normative în vederea stabilirii cadrului organizatoric şi funcţional corespunzător desfăşurării activităţilor de eliberare şi evidenţă a cărţilor de identitate, actelor de stare civilă, paşapoartelor simple, permiselor de conducere şi certificatelor de înmatriculare a vehiculelor


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 29.01.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (29.01.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    Crearea noului cadru instituţional ca urmare a comasării fostului Minister al Administraţiei Publice cu fostul Minister de Interne presupune realizarea unei restructurări corespunzătoare, atât la nivel central, cât şi teritorial, care să ducă la eficientizarea activităţilor din domeniile de competenţă specifice instituţiei nou-create. Între domeniile care necesită o abordare imediată sub acest aspect se numără şi activităţile de eliberare şi evidenţă a cărţilor de identitate, a actelor de stare civilă, a paşapoartelor simple, a permiselor de conducere şi a certificatelor de înmatriculare a vehiculelor.

    Având în vedere faptul că procesul de reformă în domeniile sus-menţionate a fost îngreunat din cauza dificultăţilor de natură financiară şi de infrastructură, întâmpinate în cadrul demersurilor de descentralizare a activităţilor specifice, prin transferarea competenţelor de la structurile centralizate existente până în acel moment în Ministerul de Interne, la autorităţile publice locale coordonate de Ministerul Administraţiei Publice, se impune de urgenţă adoptarea unor măsuri de ordin legislativ care să elimine aceste dificultăţi şi să asigure crearea unor structuri eficiente, menite să pună în practică principiul descentralizării, aspect relevant din punct de vedere al diminuării birocraţiei existente până în prezent în relaţiile autorităţilor cu cetăţenii.

    În temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţie, republicată, Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.

    ART. I

    Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 554 din 1 septembrie 2001, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 372/2002, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. Alineatul (2) al articolului 1 va avea următorul cuprins:

    "(2) Serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor asigură atât întocmirea, păstrarea, evidenţa şi eliberarea actelor de stare civilă, a cărţilor de identitate, a cărţilor de alegător şi a listelor electorale, cât şi desfăşurarea activităţilor de primire a cererilor şi de eliberare a paşapoartelor simple, permiselor de conducere, certificatelor de înmatriculare a vehiculelor şi a plăcilor cu numere de înmatriculare, în sistem de ghişeu unic."

    2. În cuprinsul alineatului (1) al articolului 4, termenul "Ministerul de Interne" se înlocuieşte cu "Ministerul Administraţiei şi Internelor".

    3. Alineatul (2) al articolului 4 va avea următorul cuprins:

    "(2) Serviciile publice comunitare locale se înfiinţează şi în sectoarele municipiului Bucureşti, prin reorganizarea compartimentelor de stare civilă din aparatul propriu al consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, precum şi a structurilor de evidenţă a populaţiei ale Serviciului independent de evidenţă informatizată a persoanei al municipiului Bucureşti, din cadrul Direcţiei Generale de Evidenţă Informatizată a Persoanei."

    4. La articolul 5, literele a), e), i) şi j) vor avea următorul cuprins:

    "a) întocmesc, păstrează, ţin evidenţa şi eliberează, în sistem de ghişeu unic, certificatele de stare civilă, cărţile de identitate şi cărţile de alegător;

    ................................................................

    e) actualizează, utilizează şi valorifică Registrul local de evidenţă a persoanei care conţine datele de identificare şi adresele cetăţenilor care au domiciliul în raza de competenţă teritorială a serviciului public comunitar respectiv;

    ................................................................
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.