Inapoi la Cautare

ORD DE URGENŢĂ 46 /2004


pentru completarea art. 22 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2003 privind creşterile salariale ce se vor acorda personalului din sectorul bugetar


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 21.01.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (21.01.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    Având în vedere că în prezent în Ministerul Sănătăţii şi în direcţiile de sănătate publică peste 50% din funcţiile publice de conducere sunt vacante sau ocupate cu caracter temporar, pe o perioadă de maximum 6 luni, respectiv până la data de 30 iunie 2004, dată de la care numirea temporară a persoanelor care ocupă aceste posturi nu mai poate fi prelungită, ceea ce poate genera o criză managerială,

    ţinând seama de faptul că ocuparea posturilor de conducere nu este posibilă în prezent decât de către persoanele care au calitatea de funcţionar public şi pentru care există grilă de salarizare, iar numărul medicilor care au calitatea de funcţionar public este extrem de limitat, ceea ce face ca baza de selecţie a viitorilor manageri din administraţia sanitară să fie foarte redusă,

    deoarece situaţia este similară la nivelul tuturor autorităţilor publice centrale şi locale,

    se impune adoptarea în regim de urgenţă a unui act normativ care să ofere posibilitatea de ocupare a funcţiilor publice de conducere, fără obligativitatea de a deţine iniţial o funcţie publică de execuţie, prin stabilirea salariului de bază al funcţiei publice,

    în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţie, republicată,

    Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.

     ARTICOL UNIC

    După alineatul (1) al articolului 22 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2003 privind creşterile salariale ce se vor acorda personalului din sectorul bugetar, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 919 din 22 decembrie 2003, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 164/2004, se introduce alineatul (1^1) cu următorul cuprins:

    "(1^1) Pentru candidaţii declaraţi admişi la concursul pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere, care nu au avut anterior calitatea de funcţionar public, salariul de bază al funcţiei publice se stabileşte prin actul administrativ al ordonatorului principal de credite sau, după caz, al ordonatorului de credite, până la nivelul de finanţare prevăzut în statul de funcţii, aprobat potrivit legii."

                                 PRIM-MINISTRU

                                 ADRIAN NĂSTASE

                                Contrasemnează:

                                ---------------

                              Ministrul sănătăţii,

                                 Ovidiu Brînzan
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.