Inapoi la Cautare

ORD DE URGENŢĂ 183 /2020


privind desfăşurarea pe perioada stării de alertă a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul unor instituţii din sistemul justiţiei, precum şi din cadrul Curţii de Conturi


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 28.11.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (28.11.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    Având în vedere că schemele de personal ale instanţelor judecătoreşti şi ale parchetelor sunt subdimensionate în raport cu nevoile impuse de volumul şi complexitatea activităţilor desfăşurate,

    ţinând seama de faptul că existenţa unui număr mare de posturi vacante este de natură să producă repercusiuni negative asupra înfăptuirii actului de justiţie,

    luând în considerare faptul că insuficienţa personalului judiciar influenţează negativ durata de soluţionare a cauzelor şi, deci, împiedică soluţionarea cu celeritate a acestora,

    având în vedere faptul că datorită multiplicării activităţii administraţiei publice, Secţia de contencios administrativ şi fiscal a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie se confruntă de o lungă perioadă de timp cu dificultăţi în gestionarea activităţii, în contextul creşterii exponenţiale a numărului de cauze în materia contenciosului administrativ şi fiscal,

    ţinând seama de faptul că insuficienţa personalului acestei secţii determină întârzieri în soluţionarea cauzelor în materia contenciosului administrativ şi fiscal,

    având în vedere faptul că efectele practice benefice preconizate prin adoptarea Hotărârii Guvernului nr. 563/2020
 privind stabilirea numărului maxim de posturi pentru Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, prin care a fost aprobată suplimentarea numărului de posturi la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, sunt la acest moment paralizate prin imposibilitatea ocupării acestor posturi prin concurs ca urmare a suspendării organizării concursurilor de ocupare a funcţiilor vacante ca efect al Legii nr. 55/2020
 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare,

    ţinând seama de faptul că noua legislaţie penală a condus la dezvoltarea explozivă a sistemului de probaţiune din România, la finalul anului 2019 fiind înregistrate în evidenţele serviciilor de probaţiune peste 100.000 de persoane gestionate de aproximativ 558 de consilieri de probaţiune,

    luând în considerare faptul că această încărcătură cu mult peste un volum de activitate optim afectează direct procesul de supraveghere prin diminuarea timpului de lucru alocat fiecărei persoane supravegheate,

    ţinând seama de faptul că, în aceste condiţii, personalul de probaţiune se află în imposibilitatea de a efectua activităţi obligatorii necesare unei supravegheri adecvate,

    având în vedere că în cadrul Curţii de Conturi există un deficit de personal de specialitate de control şi audit, respectiv un număr de 250 de posturi vacante, în raport cu nevoile impuse de volumul şi complexitatea activităţilor desfăşurate,

    ţinând seama de faptul că existenţa unui număr mare de posturi vacante este de natură să producă repercusiuni negative asupra verificării modului de formare, de administrare şi de întrebuinţare a resurselor financiare ale statului şi ale sectorului public,

    luând în considerare faptul că insuficienţa personalului poate influenţa negativ durata misiunilor de control/audit, precum şi imposibilitatea acoperirii acestui deficit de personal ca urmare a suspendării organizării concursurilor de ocupare a funcţiilor vacante ca efect al Legii nr. 55/2020
, cu modificările şi completările ulterioare,

    având în vedere efectele create de criza sanitară curentă şi necesitatea creşterii numărului de misiuni de control/audit în vederea verificării modalităţii de cheltuire a resurselor financiare în scopul prevenirii şi combaterii efectelor pandemiei,

    luând în considerare faptul că această încărcătură, cu mult peste un volum de activitate optim, afectează direct procesul de control/audit prin diminuarea fondului de timp alocat misiunilor de control/audit, lipsa personalului de specialitate conducând la diminuarea capacităţii Curţii de Conturi de a verifica modul în care resursele financiare ale statului şi ale sectorului public se formează, sunt administrate şi se întrebuinţează,
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.