Inapoi la Cautare

NORMĂ din /2021


de aplicare a Programului naţional pilot de tip "Şcoala după şcoală", pentru elevii până la clasa a VIII-a inclusiv


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 20.06.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (20.06.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    (5) În cazul în care, la nivelul unei unităţi de învăţământ în care se organizează programul, numărul cererilor depuse în vederea participării la Programul naţional pilot de tip „Şcoala după şcoală“ este mai mare decât numărul de locuri pentru care există finanţare, înscrierea pe listă a elevilor se face ţinând cont de prevederile art. 4 alin. (1) şi, în cadrul categoriei a, în ordinea descrescătoare a numărului de criterii de eligibilitate cumulate de către fiecare elev, după cum urmează: se repartizează la început copiii care îndeplinesc 3 dintre criteriile menţionate la art. 2 alin. (2), apoi copiii care îndeplinesc două dintre criterii şi, în final, elevii care îndeplinesc doar unul dintre criteriile menţionate la art. 2 alin. (2).

    (6) Dacă după înscrierea elevilor care îndeplinesc criteriul menţionat la art. 2 alin. (2) lit. a) mai există locuri disponibile, vor fi înscrişi elevii care îndeplinesc criteriile menţionate la art. 2 alin. (2) lit. b) şi/sau c), în ordinea descrescătoare a numărului de criterii de eligibilitate cumulate de către fiecare elev.

    (7) În cadrul fiecărui criteriu de eligibilitate vor fi înscrişi cu prioritate în lista beneficiarilor de activităţi remediale elevii aparţinând grupurilor vulnerabile menţionate la art. 2 alin. (1), cu respectarea prevederilor alin. (5).

    (8) Pe locurile rămase disponibile după aplicarea criteriilor de eligibilitate menţionate la art. 2 alin. (2) unitatea de învăţământ poate înscrie şi alţi elevi, pe baza unor criterii de eligibilitate stabilite la nivelul şcolii, în funcţie de condiţiile concrete din şcoală, acordând prioritate elevilor proveniţi din grupurile vulnerabile menţionate la art. 2 alin. (1).

    ART. 6

    (1) Unităţile de învăţământ în care se organizează activităţi remediale în cadrul Programului naţional pilot de tip „Şcoala după şcoală“ realizează o analiză a nevoilor de activităţi remediale, pornind de la criteriile de eligibilitate prevăzute în prezentele norme metodologice şi de la activitatea de predare-învăţare-evaluare desfăşurată în unitatea de învăţământ.

    (2) Analiza menţionată la alin. (1) se realizează din perspectiva nivelului de structurare a competenţelor specifice ale elevilor, a participării directe a elevilor la cursurile online (absenţe, acces la echipamente, calitatea conexiunii, alte aspecte), respectiv a participării active a elevilor la cursurile online (efectuarea şi transmiterea temelor, implicarea directă în comunicarea cu cadrul didactic, alte aspecte).

    (3) Pe baza analizei realizate conform alin. (1) şi (2), unităţile de învăţământ realizează o propunere de program al activităţilor remediale. Analiza şi propunerea de program se transmit inspectoratului şcolar. Propunerea trebuie să conţină şi informaţii cu privire la resursele umane necesare pentru implementarea programului, structura echipei pedagogice implicate în derularea programului, responsabilităţile fiecărui membru şi modalităţile de asigurare a calităţii programului, respectiv de urmărire şi evaluare a progresului înregistrat de elevii participanţi la program.

    (4) În organizarea activităţilor de educaţie remedială, unităţile de învăţământ vor avea în vedere următoarele recomandări:

    a) constituirea grupelor cu o medie de 12 elevi/grupă;

    b) organizarea a 20 de ore de activităţi remediale/lună/elev, cu prezenţă fizică în clasă;

    c) proiectarea, organizarea şi susţinerea activităţilor de către cadre didactice calificate provenite din unitatea de învăţământ care organizează programul sau din alte unităţi de învăţământ;

    d) activităţile remediale, materializate în activităţi de învăţare, vor viza îmbunătăţirea achiziţiilor elevilor, în special a acelora care contribuie la formarea competenţelor de bază, fundamentale pentru formarea celorlalte competenţe;

    e) se au în vedere, cu prioritate, activităţi remediale care să vizeze achiziţiile care contribuie la formarea competenţelor de literaţie şi a competenţelor STEM, incluzând şi activităţi pentru formarea comportamentelor specifice competenţei „a învăţa să înveţi“.

    (5) În situaţii justificate, cum ar fi necesitatea pregătirii elevilor pentru examene de corigenţă sau de încheiere a situaţiei şcolare sau pentru actualizarea cunoştinţelor, în perspectiva deschiderii noului an şcolar, activităţile remediale se pot desfăşura şi pe durata vacanţei.

<   2   3   4   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.