Inapoi la Cautare

NORMĂ din /2020


pentru desemnarea reprezentanţilor auditorilor financiari la Conferinţa Camerei Auditorilor Financiari din România, organizată, prin vot la distanţă, în data de 11 iulie 2020


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 02.07.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (02.07.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

──────────

    Aprobate prin HOTĂRÂREA nr. 50 din 29 mai 2020
, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 474 din 4 iunie 2020.

──────────

    ART. 1

    Conferinţa Camerei Auditorilor Financiari din România (CAFR sau Camera) se organizează, prin vot la distanţă, în data de 11 iulie 2020, prin platforma de vot pusă la dispoziţia membrilor prin grija Camerei.

    ART. 2

    Conferinţa Camerei este organul superior de conducere al CAFR, formată din toţi membrii cu drept de vot care au îndeplinite obligaţiile către Cameră în anul anterior desfăşurării Conferinţei, la termenele stabilite prin reglementările Camerei.

    ART. 3

    La Conferinţa Camerei organizată, prin vot la distanţă, în data de 11 iulie 2020, norma de reprezentare este de 1 (un) reprezentant la 1 (un) auditor financiar. Niciun auditor nu poate vota prin reprezentant.

    ART. 4

    (1) Membrii Camerei cu drept de vot la Conferinţa Camerei, organizată, prin vot la distanţă, în data de 11 iulie 2020, sunt auditorii financiari înscrişi în Registrul membrilor CAFR la data de 31 decembrie 2019 care şi-au îndeplinit obligaţiile către Cameră, după cum urmează:

    a) au achitat integral cotizaţia fixă pentru anul 2019, la termenele stabilite de Cameră, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2019;

    b) au achitat integral cotizaţia variabilă pentru anul 2018, conform raportului de activitate, la termenele stabilite de Cameră, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2019;

    c) au depus raportul anual de activitate pentru anul 2018/declaraţia privind lipsa activităţii pentru anul 2018, la termenele stabilite prin reglementările Camerei, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2019;

    d) au efectuat pregătirea profesională structurată (obligatorie) aferentă anului 2019, la termenele stabilite prin reglementările Camerei, dar nu mai târziu de 31 ianuarie 2020.
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.