Inapoi la Cautare

NORMĂ din /2019


privind aplicarea la nivel naţional a prevederilor art. 8 alin. (4) din Regulamentul (UE) nr. 598/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului din 16 aprilie 2014 de stabilire a normelor şi a procedurilor cu privire la introducerea restricţiilor de operare referitoare la zgomot pe aeroporturile din Uniune în cadrul unei abordări echilibrate şi de abrogare a Directivei 2002/30/CE


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 31.10.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (31.10.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

──────────

    Aprobate prin ORDINUL nr. 1.043 din 16 iulie 2019
, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 635 din 31 iulie 2019.

──────────

    ART. 1

    Prezentele norme stabilesc procedurile de urmat în cazul în care pe un aeroport din România se introduce o restricţie de operare constând în retragerea din operare a aeronavelor cu o marjă mică de conformitate.

    ART. 2

    În sensul prezentelor norme, termenii de mai jos au următorul înţeles:

    1. „acţiune având legătură cu zgomotul“ - înseamnă orice măsură care are un impact asupra situaţiei zgomotului din vecinătatea aeroporturilor, pentru care se aplică principiile abordării echilibrate, inclusiv alte acţiuni diferite de cele operaţionale, care pot afecta numărul persoanelor expuse la zgomotul produs de aeronave;

    2. „aeroport“ - înseamnă un aeroport care are mai mult de 50.000 de mişcări de aeronave civile pe an calendaristic (o mişcare însemnând o decolare sau o aterizare), pe baza mediei numărului de mişcări din ultimii trei ani calendaristici înainte de evaluarea zgomotului;

    3. „aeronavă cu o marjă mică de conformitate“ - înseamnă o aeronavă civilă care este certificată conform limitelor stabilite în volumul 1 partea II capitolul 3 din anexa nr. 16 la Convenţia privind aviaţia civilă internaţională
, semnată la Chicago la 7 decembrie 1944 (denumită în continuare Convenţia de la Chicago), cu o marjă cumulată de mai puţin de 8 EPNdB (zgomot perceput efectiv, în decibeli) pe parcursul unei perioade de tranziţie care expiră la 14 iunie 2020 şi cu o marjă cumulată de mai puţin de 10 EPNdB după încheierea respectivei perioade de tranziţie, marja cumulată fiind exprimată în EPNdB şi obţinută prin însumarea marjelor individuale (de exemplu, diferenţele dintre nivelul de zgomot certificat şi nivelul de zgomot maxim admis) la fiecare dintre cele trei puncte de referinţă pentru măsurarea zgomotului definite în volumul 1 partea II capitolul 3 din anexa nr. 16 la Convenţia de la Chicago
;

    4. „restricţie de operare“ - înseamnă o acţiune având legătură cu zgomotul prin care se limitează sau se reduce capacitatea operaţională a unui aeroport, inclusiv restricţiile de operare care vizează retragerea din operare a aeronavelor cu o marjă mică de conformitate pe anumite aeroporturi, precum şi restricţiile de operare parţiale, care se aplică, de exemplu, pe o perioadă de timp determinată din timpul zilei sau numai pentru anumite piste ale aeroportului;

    5. „certificat de zgomot“ - document emis de o autoritate competentă care atestă conformarea cu standardele de certificare acustice aplicabile.

    ART. 3

    În cazul în care, în conformitate cu art. 8 alin. (1) din Regulamentul (UE) nr. 598/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului din 16 aprilie 2014 de stabilire a normelor şi a procedurilor cu privire la introducerea restricţiilor de operare referitoare la zgomot pe aeroporturile din Uniune în cadrul unei abordări echilibrate şi de abrogare a Directivei 2002/30/CE [Regulamentul (UE) nr. 598/2014], pentru un aeroport din România se emite de către autoritatea pentru protecţia mediului responsabilă cu stabilirea restricţiilor de operare referitoare la zgomot un preaviz de şase luni referitor la introducerea unei restricţii de operare privind retragerea din operare a aeronavelor cu o marjă mică de conformitate, administratorul de aeroport întreprinde următoarele acţiuni:
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.