Inapoi la Cautare

METODOLOGIE din /2014


privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare publice cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii la data publicării Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 74/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014 şi unele măsuri bugetare


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 06.06.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (06.06.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    1. În sensul prezentei metodologii, obligaţiile de plată reprezintă contravaloarea produselor, bunurilor, serviciilor, investiţiilor şi reparaţiilor capitale care au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii, prevăzute în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.483/2014 pentru aprobarea modalităţii de plată a arieratelor pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii, pe baza documentelor justificative, avizate şi aprobate de persoanele în drept.

    2. Unităţile sanitare publice cu paturi întocmesc situaţia obligaţiilor de plată, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.483/2014, completată cu o coloană în care sunt înscrise numerele ordinelor de plată, pe răspunderea managerului şi a conducătorului compartimentului financiar-contabil de la nivelul fiecărei unităţi sanitare cu paturi, care semnează pentru exactitatea şi realitatea datelor transmise, certificând prin semnătură că produsele, bunurile şi serviciile, investiţiile şi reparaţiile capitale au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice, în cadrul prevederilor bugetare aprobate, şi sunt evidenţiate în contabilitatea proprie pe baza documentelor justificative.

    3. La nivelul fiecărui judeţ se constituie comisii mixte formate din reprezentanţi ai direcţiei de sănătate publică şi reprezentanţi ai caselor judeţene de asigurări de sănătate şi a municipiului Bucureşti.

    4. Comisiile mixte vor analiza următoarele aspecte:

    a) corespondenţa datelor din situaţiile menţionate la pct. 2, transmise de fiecare unitate sanitară cu paturi, cu cele înscrise în facturile anexate la acestea, atât din punctul de vedere al naturii cheltuielilor, respectiv produse, bunuri şi servicii, investiţii şi reparaţii capitale, cât şi al concordanţei sumelor;

    b) încadrarea facturilor în termenele de plată stabilite de lege, respectiv mai vechi de 90 de zile;

    c) existenţa avizării şi certificării prin semnătură de către persoanele în drept;

    d) transmiterea de către unităţile sanitare cu paturi a situaţiei obligaţiilor stinse, pe furnizori, a copiilor ordinelor de plată şi ale extraselor de cont, în termen de două zile lucrătoare de la data efectuării plăţilor, potrivit legii;

    e) în cazul unor sume rămase neutilizate, existenţa documentelor de virare a acestora către Ministerul Sănătăţii.

    5. Constatările comisiilor, ca urmare a analizei efectuate, vor fi consemnate într-un proces-verbal de constatare pentru sumele de plată, conform modelului prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta metodologie, denumite în continuare procese-verbale.

    6. Procesele-verbale vor fi întocmite conform modelului prevăzut în anexă şi vor fi semnate de preşedintele şi membrii comisiei mixte de la nivelul fiecărui judeţ.

    7. În cazul în care comisia mixtă constată că nu au fost îndeplinite toate condiţiile legale privind plata arieratelor, unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii au obligaţia restituirii sumelor către Ministerul Sănătăţii, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea procesului-verbal.

    8. Procesele-verbale se emit în 5 exemplare originale şi se transmit, însoţite de situaţia menţionată la pct. 2, după cum urmează:

    a) un exemplar, unităţii sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii;

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.