Inapoi la Cautare

METODOLOGIE din /2008


de aplicare a Ghidului de comunicare pentru situaţii de urgenţă


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 24.01.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (24.01.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    1. Activarea

    Ghidul de comunicare pentru situaţii de urgenţă devine operaţional atunci când are loc convocarea comitetului pentru situaţii de urgenţă, indiferent de nivelul acestuia, naţional, judeţean sau local. Convocarea comitetului pentru situaţii de urgenţă de către primar sau prefect, la nivel local/judeţean, sau de către ministrul internelor şi reformei administrative, la nivel central, este precedată de activarea echipei de comunicare şi informare publică pentru situaţii de urgenţă.

    1.1. Situaţia de urgenţă are loc la nivel local

    Autorităţile locale sunt primele care află de apariţia unei situaţii de urgenţă şi primele care trebuie să intervină într-o astfel de situaţie. Autorităţile locale trebuie să aibă capacitatea necesară de a interveni în situaţii de urgenţă. Pe măsură ce resursele de la nivel local, regional şi naţional devin disponibile, implicarea autorităţilor centrale ar trebui, în mod ideal, să sprijine autorităţile locale în activităţile de intervenţie. Acest tip de sprijin necesită însă o definire şi înţelegere clară a rolurilor şi a responsabilităţilor fiecărui organism implicat.

    1.2. Pregătirea unui ghid

    Momentul potrivit de pregătire a unui astfel de ghid este înainte de apariţia situaţiei de urgenţă. Obiectivele de comunicare în faza predezastru ar putea fi restrânse la următoarele etape:

    a) pregătiţi-vă;

    b) realizaţi parteneriate;

    c) oferiţi recomandări de comun acord;

    d) testaţi mesajele.

    Ordinea în care se parcurg etapele de mai jos se stabileşte în funcţie de particularităţile situaţiei generatoare de dezastru:

    1. faceţi o evaluare a nevoilor pentru ghidul de comunicare pentru situaţii de urgenţă;

    2. studiaţi şi încorporaţi ghidul de comunicare pentru situaţii de urgenţă în planul de analiză şi acoperire a riscurilor (PAAR);

    3. stabiliţi activităţile necesare pentru implementarea ghidului;

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic