Inapoi la Cautare

MEMORANDUM din /2011


între Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii din România şi Ministerul Transporturilor din Regatul Belgiei cu privire la cooperarea în domeniul lucrărilor de infrastructură pentru modernizarea, reabilitarea şi extinderea infrastructurii de transport în zona Bucureşti, incluzând complexul "Gara de Nord", cea mai importantă staţie de cale ferată din cadrul sectoarelor româneşti ale coridoarelor paneuropene de transport feroviar IV şi IX*)


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 21.01.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (21.01.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


--------

    *) Traducere.

    Întrucât stabilirea şi dezvoltarea coridoarelor paneuropene de transport feroviar IV şi IX contribuie la atingerea obiectivelor majore ale Uniunii Europene, cum ar fi buna funcţionare a pieţei interne şi consolidarea coeziunii economice şi sociale,

    deoarece stabilirea şi dezvoltarea de reţele de transport transeuropene pe întreg teritoriul Uniunii Europene au de asemenea obiective specifice de asigurare a mobilităţii durabile a persoanelor şi mărfurilor în cele mai bune condiţii sociale, de mediu şi siguranţă şi integrare a tuturor modurilor de transport, ţinând cont de avantajele lor comparative,

    întrucât crearea de locuri de muncă este una dintre posibilele consecinţe ale reţelei transeuropene,

    întrucât principiile şi obiectivele Foii de parcurs a Cărţii Albe a Comisiei Europene pentru un spaţiu european unic al transporturilor - către un sistem de transport competitiv şi eficient din punct de vedere al resurselor - prevăd utilizarea optimă a capacităţilor existente şi pentru integrarea tuturor reţelelor, în ceea ce priveşte diferitele moduri de transport într-o reţea transeuropeană de transport rutier, feroviar, pe căi navigabile interioare, maritim şi aerian de pasageri şi mărfuri şi transport multimodal,

    întrucât România, ca parte a Acordului european privind principalele linii feroviare internaţionale (AGC), semnat la 31 mai 1985, şi a Acordului european privind liniile importante de transport internaţional combinat şi instalaţii conexe (AGTC), semnat la 1 februarie 1991,

    având în vedere asumarea priorităţilor politicilor de transport ale Uniunii Europene şi coordonarea eforturilor sale pentru integrarea infrastructurii feroviare naţionale în Reţeaua transeuropeană de transport,

    întrucât Uniunea Europeană susţine colaborarea permanentă dintre statele membre interesate de schimbul de experienţă şi know-how şi de cooperarea pentru dezvoltarea de proiecte de interes comun şi interconectarea şi interoperabilitatea reţelelor pentru a asigura compatibilitatea reţelelor cu Reţeaua transeuropeană de transport,

    întrucât Ministerul Transporturilor din Regatul Belgiei are o experienţă majoră în dezvoltarea şi coordonarea lucrărilor de infrastructură feroviară, în conformitate cu standardele Uniunii Europene, şi este dispus să împărtăşească experienţa sa în vederea modernizării, reabilitării şi extinderii infrastructurii feroviare în zona Bucureşti, inclusiv complexul "Gara de Nord", cea mai importantă staţie de cale ferată din cadrul sectorului românesc al coridoarelor paneuropene de transport feroviar IV şi IX, şi extinderii ulterior a unei astfel de cooperări pentru alte proiecte similare de infrastructură,

    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii din România şi Ministerul Transporturilor al Regatului Belgiei, denumite în continuare părţile,

    au convenit următoarele:

    ART. 1

    (1) Scopul prezentului memorandum de înţelegere este de a stabili cadrul general în care părţile vor coopera direct şi prin intermediul societăţilor aflate sub autoritatea lor în domeniul lucrărilor de infrastructură pentru modernizarea, reabilitarea şi extinderea infrastructurii feroviare din zona Bucureşti, inclusiv complexul "Gara de Nord", cea mai importantă staţie de cale ferată din cadrul sectorului românesc al coridoarelor paneuropene de transport feroviar IV şi IX, după cum sunt prezentate în anexele nr. 1 şi 2, şi extinderea ulterior a unei astfel de cooperări pentru alte proiecte similare de infrastructură, dacă părţile agreează prin încheierea unui nou acord.

    (2) Zona Bucureşti va include toate echipamentele, facilităţile şi elementele de infrastructură care corespund unei staţii de cale ferată moderne, cu scopul de a simplifica şi fluidiza traficul feroviar de la Chitila la Gara Bucureşti Progresul, inclusiv, dar fără a se limita la:
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.