Inapoi la Cautare

INSTRUCŢIUNI din /2000


privind tratarea defectelor unor produse feroviare critice aflate în termen de garanţie - 906


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 06.12.2019, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (06.12.2019) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    ART. 1

    (1) În înţelesul prezentelor instrucţiuni, următorii termeni care se utilizează se definesc după cum urmează:

    a) client - destinatarul unui produs feroviar critic livrat de furnizor;

    b) comunicare - înştiinţarea furnizorului de către client cu privire la defectul constatat;

    c) defect - deranjamentul care împiedica funcţionarea unei maşini sau a unui aparat ori a unor subansambluri ale acestora, conform unor condiţii impuse printr-o norma sau o documentaţie tehnica în vigoare;

    d) furnizor - organizaţia care livreaza clientului un produs feroviar critic;

    e) organizaţie - agentul economic sau instituţia publică care furnizează un produs feroviar critic;

    f) produse feroviare - produsele sau serviciile specifice utilizate pentru transportul feroviar şi cu metroul, construcţia, modernizarea, întreţinerea şi repararea infrastructurii feroviare şi a materialului rulant;

    g) produse feroviare critice - produsele feroviare încadrate în clasele de risc 1A, 1B, 2A şi 2B, conform reglementărilor specifice în vigoare, care prin defectare antreneaza pierderea siguranţei şi securităţii transporturilor, determina grave perturbatii în exploatarea transportului feroviar şi cu metroul, diminuează calitatea condiţiilor de transport, afectează costurile de întreţinere şi exploatare, influentand negativ calitatea transportului public;

    h) subcontractant - organizaţia care furnizează un produs furnizorului;

    i) termen de garanţie - intervalul de timp, stabilit de furnizor de comun acord cu clientul, în situaţia în care nu este prevăzut în actele normative interne şi internaţionale în vigoare, în limita căruia produsul feroviar critic achiziţionat trebuie să îşi păstreze caracteristicile impuse, în condiţii normale de exploatare, întreţinere şi/sau de reparatie;

    j) tratare în termen de garanţie - totalitatea activităţilor de analizare, de stabilire a cauzelor care au produs defectarea şi de remediere a defectării - repararea sau înlocuirea produsului - în limitele de timp stabilite.

    ART. 2

    În scopul respectării cerinţelor privind siguranţa circulaţiei şi a securităţii transportului feroviar sau cu metroul, în activităţile de construire, modernizare şi reparare a materialului rulant sau a infrastructurii feroviare defectele în termen de garanţie a produselor feroviare critice se tratează conform prezentelor instrucţiuni.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.