Inapoi la Cautare

HOTĂRÂRE 51 /2020


privind organizarea, convocarea şi aprobarea ordinii de zi a Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România, organizată, prin vot la distanţă, în data de 11 iulie 2020


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 01.12.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (01.12.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    ART. 1

    (1) Se aprobă organizarea şi convocarea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România („Conferinţa Camerei“) prin vot la distanţă, în data de 11 iulie 2020, la ora 9,30, utilizând platforma de dezbateri şi vot ce va fi pusă la dispoziţia auditorilor financiari prin grija Camerei.

    (2) Procedura de vot la distanţă în cadrul Conferinţa Camerei din data de 11 iulie 2020 se aprobă prin hotărâre a Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România.

    ART. 2

    Se aprobă înscrierea pe ordinea de zi a Conferinţei Camerei prevăzute la art. 1 a următoarelor puncte:

    1. Prezentarea următoarelor materiale:

    a) raportul anual de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2019;

    b) situaţiile financiare anuale ale Camerei la data de 31 decembrie 2019;

    c) raportul Comisiei de auditori statutari ai Camerei asupra situaţiilor financiare ale Camerei încheiate la 31 decembrie 2019;

    d) execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar încheiat la data de 31 decembrie 2019;

    e) bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2020;

    f) programul de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2020.

    2. Aprobarea raportului anual de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2019

    3. Aprobarea situaţiilor financiare anuale ale Camerei la data de 31 decembrie 2019

    4. Aprobarea execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar încheiat la data de 31 decembrie 2019

<   1   2   3   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic