Inapoi la Cautare

HOTĂRÂRE 30 /2001


privind structura organizatorică a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 03.10.2003 și 04.07.2006 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 03.10.2003 și 04.07.2006 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    În temeiul prevederilor art. 64 din Constituţia României, precum şi ale art. 29 alin. 1 lit. j) şi ale art. 79 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8 din 24 februarie 1994 şi republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 51 din 31 ianuarie 2001,

    Camera Deputaţilor adopta prezenta hotărâre.

    ART. 1

    Secretariatul general al Camerei Deputaţilor asigura condiţiile organizatorice, de specialitate şi materiale pentru desfăşurarea activităţii parlamentare.

    Structura organizatorică a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    În cadrul compartimentelor prevăzute în anexa, prin hotărâre a Biroului permanent al Camerei Deputaţilor se pot organiza, după caz, direcţii, sectoare, servicii, birouri, oficii, secţii şi ateliere, potrivit normelor de structura aprobate de Biroul permanent.

    Departamentele şi direcţiile generale din cadrul Secretariatului general al Camerei Deputaţilor sunt conduse de directori generali.

    ART. 2

    Numărul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura Secretariatului general al Camerei Deputaţilor se stabileşte prin statul de funcţii, care se aproba de către Biroul permanent, în condiţiile legii.

    ART. 3

    Secretarul general al Camerei Deputaţilor conduce întreaga activitate a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor şi răspunde de buna funcţionare a acestuia.

    Secretarul general conduce personalul care îşi desfăşoară activitatea la cabinetele membrilor Biroului permanent, la Secretariatul pentru grupurile parlamentare şi la Secretariatul tehnic al comisiilor parlamentare, sub aspectul pregătirii profesionale şi al respectării ordinii interioare în cadrul Secretariatului general al Camerei Deputaţilor.

    ART. 4

    Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din cadrul Secretariatului general al Camerei Deputaţilor se realizează prin ordin, de către secretarul general, în condiţiile legii.

    Numirea şi eliberarea din funcţia de director general se realizează prin ordin, de către secretarul general, cu acordul prealabil al Biroului permanent.
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic