Inapoi la Cautare

HOTĂRÂRE 1319 /2008


privind organizarea şi funcţionarea Centrului Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 07.10.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (07.10.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. II alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 94/2008 pentru stabilirea unor măsuri privind punerea în circulaţie a paşapoartelor electronice, precum şi producerea altor documente de călătorie,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1

    (1) În cadrul Direcţiei Generale de Paşapoarte se organizează, la nivel de direcţie, Centrul Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice, denumit în continuare Centrul, care îndeplineşte atribuţiile prevăzute de lege pentru personalizarea paşapoartelor electronice.

    (2) Centrul are sediul în municipiul Bucureşti, Calea Floreasca nr. 202, sectorul 1.

    ART. 2

    (1) Centrul este condus de un director numit prin dispoziţie a secretarului de stat din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative care coordonează activitatea Direcţiei Generale de Paşapoarte.

    (2) Activitatea Centrului este coordonată de un director general adjunct al Direcţiei Generale de Paşapoarte.

    ART. 3

    (1) Structura organizatorică a Centrului se stabileşte prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative.

    (2) Statul de organizare al Direcţiei Generale de Paşapoarte se suplimentează cu 114 posturi, prin redistribuire, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobate în finanţare şi în fondurile alocate Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.

    ART. 4

    Centrul îndeplineşte următoarele atribuţii principale:

    a) personalizează paşapoartele electronice - diplomatice, de serviciu şi simple;

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic