Inapoi la Cautare

HOTĂRÂRE 603 /2020


privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Corpului de control al prim-ministrului


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 24.09.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (24.09.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată
, şi al art. 8 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 87/2020
 privind organizarea şi funcţionarea Corpului de control al prim-ministrului, precum şi pentru instituirea unor măsuri de îmbunătăţire a activităţii acestuia,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    CAP. I

    Organizarea şi conducerea Corpului de control al prim-ministrului

    ART. 1

    (1) Corpul de control al prim-ministrului este organizat şi funcţionează ca structură în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, fără personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului.

    (2) În îndeplinirea activităţii de control administrativ, reprezentanţii Corpului de control al prim-ministrului îşi exercită atribuţiile cu obiectivitate, imparţialitate şi profesionalism.

    ART. 2

    (1) Corpul de control al prim-ministrului este condus de un secretar de stat, şef al Corpului de control al prim-ministrului, numit şi eliberat din funcţie prin decizie a prim-ministrului, care are următoarele atribuţii principale:

    a) exercită funcţia de conducere a activităţii Corpului de control al prim-ministrului;

    b) exercită funcţia de reprezentare a Corpului de control al prim-ministrului;

    c) iniţiază acţiuni de control sau de documentare, precum şi activităţi de monitorizare şi aprobă notele de constatare, rapoartele de control, notele de informare şi notele de monitorizare întocmite de către personalul Corpului de control al prim-ministrului;

    d) încheie protocoale, acorduri sau alte asemenea instrumente de cooperare, în vederea îndeplinirii obiectului de activitate al structurii;

    e) aprobă procedurile operaţionale aplicabile la nivelul Corpului de control al prim-ministrului şi asigură implementarea unor cerinţe de management privind stabilirea obiectivelor de management, indicatorii de performanţă, managementul riscurilor şi continuarea activităţii;

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.