Inapoi la Cautare

HOTĂRÂRE 26 /2010


privind organizarea şi funcţionarea Departamentului pentru Relaţia cu Parlamentul


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 19.01.2013 și 16.01.2017 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 19.01.2013 și 16.01.2017 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 23 alin. (4) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 1 alin. (1) lit. c) şi alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor măsuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 99/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1


    (1) Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul se organizează şi funcţionează ca structură cu personalitate juridică în aparatul de lucru al Guvernului.

    (2) Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul asigură şi coordonează realizarea activităţilor în cadrul raporturilor constituţionale dintre Guvern şi Parlament.

    ART. 2


    Pentru asigurarea bunei desfăşurări a raporturilor constituţionale dintre Guvern şi Parlament, Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul îndeplineşte următoarele funcţii:

    a) funcţia de strategie, prin care se creează sistemul de relaţii pentru fundamentarea şi elaborarea Programului legislativ al Guvernului în concordanţă cu Programul de guvernare acceptat de Parlament;

    b) funcţia de reglementare, prin care se asigură participarea la elaborarea cadrului normativ şi instituţional necesar pentru organizarea şi funcţionarea întregului sistem de promovare a iniţiativelor legislative şi de urmărire a lor în toate fazele procesului legislativ, până la publicarea actelor normative în Monitorul Oficial al României, Partea I, conform prevederilor Constituţiei, celorlalte acte normative şi procedurii parlamentare;

    c) funcţia de reprezentare, prin care se asigură, în domeniul său de activitate, reprezentarea pe plan intern şi extern a Guvernului României.

    ART. 3


    (1) În realizarea funcţiilor sale, Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul îndeplineşte următoarele atribuţii principale:

    a) elaborează, pe baza propunerilor formulate de autorităţile administraţiei publice centrale în conformitate cu Programul de guvernare acceptat de Parlament, proiectul Programului legislativ al Guvernului, pe care îl supune spre aprobare Guvernului, şi asigură, în funcţie de priorităţi, actualizarea anuală a acestui program;
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.