Inapoi la Cautare

HOTĂRÂRE 25 /2001


privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Departamentului pentru Analiza Instituţională şi Socială


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 22.01.2001 și 07.07.2003 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 22.01.2001 și 07.07.2003 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    10. asigura dialogul primului-ministru cu lumea asociativa şi promovează strategia Guvernului în domeniul parteneriatului cu organizaţiile neguvernamentale; asista şi participa la procesul de relationare a Guvernului cu mediul asociativ;

    11. asista organismele abilitate în asigurarea implicarii societăţii civile în procesul consultativ privind elaborarea politicilor publice sectoriale;

    12. coordonează activitatea funcţionarilor din ministere (reţeaua centrala) cu atribuţii în promovarea parteneriatului cu organizaţiile neguvernamentale sectoriale; coordonează şi asigura consultanţa reţelei naţionale (prefecturi, consilii judeţene) de relaţii cu organizaţiile neguvernamentale;

    13. analizează şi prelucreaza informaţiile primite de la organizaţiile neguvernamentale;

    14. asigura participarea reprezentanţilor săi la derularea, în colaborare cu ministerele de resort, a programelor de asistenţa tehnica internationala consacrate dezvoltării parteneriatului administraţie - organizaţii neguvernamentale şi elaborarea de documentaţii, proiecte şi analize comparative şi rapoarte în domeniu;

    15. asista Ministerul Informaţiilor Publice în asigurarea dialogului primului-ministru cu mass-media, a transparenţei actului decizional şi a menţinerii unor bune relaţii între instituţii şi societate; participa la asigurarea fluxului comunicational din domeniul tehnologiei informaţiilor dintre primul-ministru şi Guvern, pe de o parte, şi structurile guvernamentale din teritoriu (prefecturi, consilii judeţene), alte instituţii publice şi organizaţii neguvernamentale, pe de altă parte;

    16. realizează şi difuzează în interiorul Guvernului informări despre acţiunile primului-ministru;

    17. transmite pe suport electronic, în colaborare cu Ministerul Informaţiilor Publice, agentiilor de presa, presei centrale şi locale, ambasadelor, informaţii referitoare la activitatea primului-ministru;

    18. realizează zilnic sinteze documentare (în flux orar), analize şi informări pe teme de interes; monitorizează presa scrisă şi cea audiovizuala (inclusiv prin reproducerea pe suport electronic a înregistrărilor audio-video) în legătură cu activitatea Guvernului;

    19. participa şi organizează evenimente la iniţiativa primului-ministru (conferinţe, vizite, colocvii, mese rotunde, dezbateri, simpozioane şi alte acţiuni de acest gen);

    20. participa la producţia de materiale destinate informării exacte şi rapide a mass-media (copii, broşuri, programe, luari de poziţie etc.);

    21. realizează, întreţine şi actualizează, din punct de vedere al tehnologiei informatiei, site-ul oficial al Guvernului României (inclusiv prin prezentarea subiectelor de larg interes în una-doua limbi de circulaţie internationala), pe baza datelor şi informaţiilor furnizate de ministere şi de celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale;

    22. răspunde de elaborarea şi de implementarea politicilor şi strategiilor de informatizare în domeniul de activitate al instituţiei, în conformitate cu strategia naţionala de informatizare, în colaborare cu Ministerul Informaţiilor Publice şi cu Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei;

    23. propune şi avizează efectuarea achiziţiilor publice de echipamente, servicii şi produse informatice pentru aparatul de lucru al Guvernului, prin definirea necesităţilor aplicatiilor informatice, a cerinţelor pentru acestea şi prin formularea caietelor de sarcini pentru achiziţiile publice în domeniul serviciilor de tehnologie a informatiei şi comunicatiei;

    24. defineste şi realizează metodologia de acces şi de asigurare a securizarii informaţiilor în sistemul informatic al instituţiei; răspunde de gestionarea şi de întreţinerea sistemului informatic al instituţiei, reactualizand permanent evidenta echipamentelor, a software şi a serviciilor din sistemul informatic;
<   1   2   3   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.