În temeiul dispoziţiilor art. 67 din Constituţia României, republicată, ale art. 31 alin. (1) lit. m) şi ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, republicat, cu modificările ulterioare, Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.
ART. I Anexa la
Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 23/2006 privind structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 5 iulie 2006, cu modificările ulterioare, se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART. II Articolul 34 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al serviciilor Camerei Deputaţilor, aprobat prin
Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 31/2006, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 922 din 14 noiembrie 2006, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi va avea următorul cuprins: "Art. 34. - Fiecare dintre secretarii generali adjuncţi coordonează în mod direct şi răspunde de activitatea anumitor compartimente, astfel: a) un secretar general adjunct coordonează: - Departamentul legislativ; - Departamentul de studii parlamentare şi drept comunitar; - Direcţia pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor. b) un secretar general adjunct coordonează: - Departamentul administrativ, infrastructură şi întreţinere; - Direcţia pentru transporturi;